10 Πράγματα που έχουν τύχει σε... όλους μας τουλάχιστον 1 φορά

1) Κοιτάς το κινητό σου για να δεις την ώρα, και...μετά από 2 λεπτά το ξανακοιτάς γιατί δεν... θυμάσαι την ώρα που είδες. (ισχύει πολλές φορές αυτό)

2) Όταν πίνεις freddo capuccino, ανακατεύεις κάθε τρεις και λίγο, με το καλαμάκι !!! ( τι το ανακατεύεις, και το ανακατεύεις ??? φραπές δε γίνεται !!! )

3) Μόλις πριν 5 λεπτά γνώρισες κάποιον, και δεν θυμάσαι το όνομά του.( τυχαίο ??? δεν νομίζω!!)

4) Ανοίγεις το ψυγείο, χωρίς να ξέρεις γιατί το άνοιξες !!!( όσες φορές και να το ανοίξεις, αυτά που υπάρχουν μέσα δεν αλλάζουν διάλεξε επιτέλους κάτι !!)

5) Έχεις μπερδευτεί και έχεις αποκαλέσει τον πατέρα σου, ή την μητέρα σου "μωρό μου", "αγαπούλα μου", "αρκουδάκι μου","μπουρμπουλήθρα μου" ή οτιδήποτε συνηθίζεις να του/της λες !!!

6) Όταν είχες κάνει μία ζαβολιά μικρός/μικρή είπες : "Δεν το...
έκανα εγώ, αυτός το έκανε!!!"

7) Έχεις στείλει μήνυμα στο κινητό κάποιου, και καλά "κατά λάθος" ! ( ας μην κρυβόμαστε, επίτηδες το έκανες, παραδέξου το !!! δεν σε ακούει κανείς !)

8) Έχεις πάει για ψώνια, και στο τέλος έχεις πάρει ότι πιο άκυρο έχεις βρει μπροστά σου, και όχι γι' αυτά που πήγες !

9) Έχεις χάσει πολλές ώρες μπροστά από τον καθρέφτη κάνοντας αστείες γκριμάτσες!! ( ας μην κρυβόμαστε , ακόμα και οι "σοβαροί" το έχουν κάνει αυτό ).

10) Έχεις βρίσει κάποιον, για κάτι που έγινε, και ήταν ακριβώς από πίσω σου. ( τι timing είναι αυτό βρε παιδάκι μου ???Τον Μητσοτάκη τον έχεις τίποτα ??? ).
 
 
http://cappuccinofreddo.blogspot.gr 
10 Πράγματα που έχουν τύχει σε... όλους μας τουλάχιστον 1 φορά 10 Πράγματα που έχουν τύχει σε... όλους μας τουλάχιστον 1 φορά Reviewed by Unknown on 17:40 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.