ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο άντρας με το μεγαλύτερο πέος ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΔΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΤΙ "ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ΕΧΕΙ...

Ο άντρας με το μεγαλύτερο πέος έχει πρόβλημα στο αεροδρόμιο
Ο 41χρονος Τζόναχ Φάλκον είναι αναγνωρισμένος επίσημα ως ο άντρας με το μεγαλύτερο πέος στον κόσμο, καθώς το...
μόριο του φτάνει τα 23 εκατ. σε κανονικές συνθήκες και τα... 34,3 σε στύση! Όμως ο Φάλκον συχνά αντιμετωπίζει προβλήματα με το μεγάλο του μόριο και κυρίως στα αεροδρόμια! Ο Φάλκον λέει ότι πάντα έχει πρόβλημα με τον έλεγχο στα αεροδρόμια καθώς νομίζουν ότι κάτι κρύβει!
Πρόσφατα μάλιστα βρέθηκε στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο και όπως λέει «Ένας από τους φύλακες με ρώτησε αν οι τσέπες μου ήταν άδειες και εγώ του είπα ότι ήταν». Φυσικά δεν τον πίστεψαν και αφού τον σκάναραν με ακτίνες Χ και με ανιχνευτή μετάλλων «ένας άλλος φρουρός με σταμάτησε και με ρώτησε αν είχα κάποιου είδους όγκο», λέει γελώντας ο Φάλκον ο οποίος τελικά τους εξήγησε: «Του είπα ότι είναι το πέος μου. Με χτύπησε ελαφρά και έβαλε τα χέρια του γύρω από το πέος μου. Μου έριξε ακόμη και σκόνη στο παντελόνι για να τεστάρει για εκρηκτικά. Ήταν συναρπαστικό».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Φάλκον έχει δεχθεί άπειρες προτάσεις για να συμμετάσχει σε ταινίες πορνό, αλλά εκείνος αρνείται κατηγορηματικά.



ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο άντρας με το μεγαλύτερο πέος ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΔΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΤΙ "ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ΕΧΕΙ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο άντρας με το μεγαλύτερο πέος ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΔΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΤΙ "ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ΕΧΕΙ... Reviewed by Unknown on 12:40 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.