Γυναικεία περιφέρεια.... που αγγίζει τα 2,4 μέτρα!!!


Περιφέρεια που αγγίζει τα 2,4 μ. είναι η μεγαλύτερη περιφέρεια γυναίκας στον κόσμο κι ανήκει στην 39χρονη Mikel Ruffinelli από το Λος Άντζελες!

Όπως βλέπετε στις φώτο η Mikel, μητέρα 4 παιδιών αισθάνεται πολύ περήφανη για τις καμπύλες της, καθώς υποστηρίζει : «Στους άνδρες δεν αρέσουν οι κοκαλιάρες. Πάντα απολαμβάνουν στις γυναίκες το σχήμα της κλεψύδρας».


Η ίδια το απολαμβάνει με το παραπάνω, παρά το γεγονός ότι δεν χωράει να περάσει από τις πόρτες, καταλαβαίνετε πρέπει να μπαίνει στο πλάι και προσθέτει: «Μου αρέσει το σχήμα μου και δεν βλέπω κανέναν λόγο να αλλάξω τη διατροφή μου, διότι δεν έχω προβλήματα υγείας».


Ακόμη, η Mikel μετακινείται με φορτηγό καθώς δεν χωρά σε I.X αυτοκίνητο, ενώ κοιμάται σε κρεβάτι που έχει πλάτος 2 μέτρων.


Στα 22 της έκανε το πρώτο της παιδί, τον 16χρονο τώρα Andrew κι από τότε άρχισε να παίρνει βάρος. Μέσα στην επόμενη δεκαετία έκανε τα άλλα τρία της παιδιά τους Destynee 13, Autumn 9, και Justyce 7 και οι γοφοί της διογκώθηκαν παρασάγγας!


Τέλος να πούμε πως η Mikel καταναλώνει 3.000 θερμίδες την ημέρα και επισημαίνει: «Μπορεί σε κάποιον να ακούγονται πολλές, αλλά για κάποιον μέγεθος μου, δεν είναι πραγματικά».









http://www.ikypros.com
Γυναικεία περιφέρεια.... που αγγίζει τα 2,4 μέτρα!!! Γυναικεία περιφέρεια.... που αγγίζει τα 2,4 μέτρα!!! Reviewed by Unknown on 16:40 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.