Συγκλονίζει το ημερολόγιο 19χρονης ανορεξικής που πέθανε: Σιχαίνομαι τη ζωή μου!-ΦΩΤΟ


Resizer


Συγκλονίζουν τα όσα έγραφε στο ημερολόγιό της η Λορεντάνα Βέρτα από τη Βρετανία, η οποία έχασε τη μάχη με την ανορεξία και πέθανε σε ηλικία 19 ετών.



H Λορεντάνα διαγνώστηκε με διατροφική διαταραχή στα 16 της έτη. Ήταν μια εξαιρετική χορεύτρια και αναδυόμενη make up artist, η οποία πολέμησε με την ανορεξία για τρία ολόκληρα χρόνια.
article-2713000-202CA17100000578-460_634x551.jpg
Έφυγε το 2009 από ανακοπή καρδιάς και 5 χρόνια μετά η μητέρα της, Άννα, αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα το ημερολόγιο της κόρης της προκειμένου να δείξει στα νέα παιδιά τι είναι η ανορεξία.
«Στην αρχή δεν μπορούσα να καταλάβω το πώς η κόρη μου έχασε τον έλεγχο μέχρι που διάβασα τα όσα έγραφε.  Η Λορεντάνα νόμιζε πως θα μπορέσει να ζήσει και ας πάσχει από ανορεξία.» είπε η μητέρα της 19χρονης.
article-2713000-202D17FB00000578-133_634x715.jpg
«Σιχαίνομαι τη ζωή μου και το σώμα μου. Θέλω να είμαι αδύνατη.» έγραψε μεταξύ άλλων στο ημερολόγιο της η άτυχη κοπέλα που δεν είχε καταλάβει πως αυτό από το οποίο έπασχε είναι θανατηφόρο.

Συγκλονίζει το ημερολόγιο 19χρονης ανορεξικής που πέθανε: Σιχαίνομαι τη ζωή μου!-ΦΩΤΟ Συγκλονίζει το ημερολόγιο 19χρονης ανορεξικής που πέθανε: Σιχαίνομαι τη ζωή μου!-ΦΩΤΟ Reviewed by F.R.A.U.L.E.I.N AC on 01:30 Rating: 5
Από το Blogger.