Ανατριχιαστικό: Η εμμονή της 27χρονης να αποκτήσει μέση δαχτυλίδι την οδήγησε σε αυτό το χάλι! Δείτε σοκαριστική φωτογραφία

Οι περισσότερες γυναίκες ονειρεύονται ένα σώμα κλεψύδρα, δηλαδή… με λεπτή μέση και λίγο μεγαλύτερο στήθος και περιφέρεια. Ομως, η απόκτηση αυτού του σώματος γίνεται εμμονή καταλήγουμε σε φαινόμενα σαν αυτά της Κέλι Λι Ντικέι.

Εχοντας σαν πρότυπο την Τζέσικα Ράμπιτ, η 17χρονη σήμερα Ντικέι, πριν από επτά χρόνια άρχισε να φορά έναν σιδερένιο κορσέ το οποίο της μετακίνησε τα κόκαλα δίνοντας της την απίστευτα λεπτή μέση των 40 εκ.

Οσον αφορά το κατά πόσο άβολο είναι αυτό το… πράγμα που φοράει συνεχώς η ίδια λέει ότι ο κορσές είναι αρκετά περιοριστικός, καθώς όταν το φοράει κανείς δεν μπορεί να ανέβει εύκολα μια σκάλα, ούτε να μεταφέρει βαριά πράγματα. Ωστόσο, η ίδια τον αισθάνεται σαν… δεύτερο δέρμα της και ύστερα από επτά χρόνια απλά δεν την ενοχλεί καθόλου.

Το σώμα της Κέλι θέλοντας και μη το προσέχουν όλοι. Ετσι πλέον δεν της προκαλεί καμιά εντύπωση το μουρμουρητό πίσω από την πλάτη της. Γιατί τις περισσότερες φορές είναι μουρμουρητό. Δεν είναι ένα θέαμα ούτε συνηθισμένο, ούτε φυσιολογικό. «Μερικοί άνθρωποι πραγματικά με αγαπούν, κάποιοι άλλοι με μισούν, αλλά εγώ πάντα το έκανα για τον εαυτό μου. Δεν το κάνω για τους άλλους, άρα δεν με ενδιαφέρουν οι αντιδράσεις τους», τονίζει και προσθέτει: «Οι άνθρωποι μου λένε ότι μοιάζει αφύσικη, αλλά έχω και φωτεινά μπλε μαλλιά; Ποιο μέρος του εαυτού μου φωνάζει πως θέλω να είμαι όπως όλοι οι άλλοι;».

ΠΗΓΗ

Ανατριχιαστικό: Η εμμονή της 27χρονης να αποκτήσει μέση δαχτυλίδι την οδήγησε σε αυτό το χάλι! Δείτε σοκαριστική φωτογραφία Ανατριχιαστικό: Η εμμονή της 27χρονης να αποκτήσει μέση δαχτυλίδι την οδήγησε σε αυτό το χάλι! Δείτε σοκαριστική φωτογραφία Reviewed by Unknown on 19:00 Rating: 5
Από το Blogger.