Αποφάσισε να την χωρίσει στέλνοντάς της το πιο περίεργο μήνυμα

Το πιο περίεργο μήνυμα χωρισμού έλαβε μια κοπέλα από το αγόρι της, το οποίο της απαρίθμησε έναν προς έναν τους λόγους που την εγκατέλειπε.

Στο μήνυμα έγραφε ότι:

«1. Αρνήθηκες να αλλάξεις το relationship status στο facebook

2. Δεν με πήρες μαζί σου στο γάμο το σαββατοκύριακο. Εγώ θα έπρεπε να ήμουν ο συνοδός σου

3. Είσαι αγενής με τη γάτα μου και αυτό με κάνει να αισθάνομαι άβολα

4. Δεν μοιράζεσαι εξίσου το χρόνο σου μαζί μου – το αγόρι σου θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα

5. Το βρίσιμο δεν αρμόζει σε μία κυρία

6. Δε θα μου αποκαλύψεις πόσους ερωτικούς συντρόφους είχες και αυτό με κάνει να πιστεύω ότι ήταν πάνω από 3, κάτι που είναι απαράδεκτο.

Νομίζω ότι είναι δύσκολο να σε αλλάξω ώστε να είσαι η γυναίκα που θέλω και δε μου χρειάζεται τέτοια ταλαιπωρία. Σου εύχομαι τα καλύτερα στο ταξίδι σου».
ΠΗΓΗ
Αποφάσισε να την χωρίσει στέλνοντάς της το πιο περίεργο μήνυμα Αποφάσισε να την χωρίσει στέλνοντάς της το πιο περίεργο μήνυμα Reviewed by Unknown on 01:00 Rating: 5
Από το Blogger.