Τρόμου: Κάτι Παράξενο Στο Μοναστήρι.


Αυτή η ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή γιατί συνέβη σε εμένα πριν μερικά χρόνια. Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι κάτι κακό σας παρακολουθεί; Εγώ πάντως σίγουρα. Ήταν Μεγάλο Σάββατο και είχα πάει με όλη την οικογένεια μου σε ένα μικρό μοναστήρι για την ανάσταση. Αφού τελείωσε η λειτουργία βγήκαμε έξω στο προαύλιο και περιμέναμε το Άγιο Φως. Γυρνάω το κεφάλι μου προς τα κεραμίδια της εκκλησίας που υπήρχε στο μοναστήρι. Πάνω στα κεραμίδια ήταν σκαρφαλωμένο ένα πλάσμα αλλόκοτο. Είχε φολίδες αντί για δέρμα και το ύψος του ήταν περίπου στο ένα μέτρο. Επίσης είχε μεγάλα γαμψά δόντια και μεγάλα νύχια.

Πίστεψα ότι ήταν ένας δαίμονας από την κόλαση. Όταν έκανα αυτή την σκέψη άρχισαν να χτυπούν οι καμπάνες. Έστριψα το κεφάλι μου προς την οικογένειά μου να τους πω Χριστός Ανέστη και εκείνοι μου είπαν Αληθώς ο Κύριος και μου άναψαν την λαμπάδα με το Άγιο Φως. Επειδή ήμουν ακόμα περίεργος για το περίεργο πλάσμα ξανακοίταξα τα κεραμίδια της εκκλησίας. Είχε εξαφανιστεί και ο φωτιζόμενος σταυρός που υπήρχε λίγο πιο πάνω από το σημείο που στεκόταν το πλάσμα είχε ανάψει. Εγώ φυσικά κατατρόμαξα γιατί ήμουν πολύ μικρός και είπα στους γονείς μου να φύγουμε αμέσως από το μοναστήρι.

ΠΗΓΗ
Τρόμου: Κάτι Παράξενο Στο Μοναστήρι. Τρόμου: Κάτι Παράξενο Στο Μοναστήρι. Reviewed by Unknown on 20:00 Rating: 5
Από το Blogger.