ΣΟΚ:Έπαθε επιληπτική κρίση στη διάρκεια ελεύθερης πτώσης


Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΠΑΘΕ ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΤΩΣΗΣ
Ένας άνδρας αποφάσισε να κάνει ελεύθερη πτώση από το αεροπλάνο, ωστόσο αυτή η μοναδική εμπειρία μετατράπηκε σε εφιάλτη όταν έπαθε στον αέρα επιληπτική κρίση.
Τον τρόμο έζησε ένας άνδρας και ο εκπαιδευτής του, όταν ο πρώτος έπαθε επιληψία κατά τη διάρκεια της πτώσης τους από αεροπλάνο. Ενώ, όλα φαίνονται να κυλούν φυσιολογικά στην αρχή της πτώσης ο άνδρας ξαφνικά παθαίνει επιληπτική κρίση με αποτέλεσμα να χάνει τις αισθήσεις του και την ώρα που έπρεπε να ανοίξει το αλεξίπτωτο να μην βρίσκεται σε θέση να το κάνει.
Έτσι, ο Κρίστοφερ κατευθύνεται με απίστευτη ταχύτητα προς το έδαφος και με κλειστό το αλεξίπτωτο, μέχρι που ο εκπαιδευτής του προλαβαίνει να τον αρπάξει και να ελευθερώσειτο αλεξίπτωτο.

"Στα περίπου 9.000 πόδια έπαθα μια κρίση επιληψίας και για 30 δευτερόλεπτα ήμουν εντελώς αναίσθητος. 'Οταν ήμασταν στα 4.000 πόδια ο εκπαιδευτής μου κατάφερε να αρπάξει τον καρπό μου και να με κρατήσει κοντά του, ενώ στα 3.000 πόδια άρχισα να ανακτώ τις αισθήσεις μου. Ήταν η πιο τρομακτική εμπειρία της ζωής μου".



ΠΗΓΗ
ΣΟΚ:Έπαθε επιληπτική κρίση στη διάρκεια ελεύθερης πτώσης ΣΟΚ:Έπαθε επιληπτική κρίση στη διάρκεια ελεύθερης πτώσης Reviewed by Unknown on 23:30 Rating: 5
Από το Blogger.