ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΜΗΝΥΜΑ


http://i.imgur.com/2tH2O38.png
Είμαι μέλος της ζώνης του ευρώ
Έχω δύο χρώματα στη σημαία μου
Ξεκινά με «Α» το κεφάλαιό μου
Εξαντλήθηκε σε πάγκους μου
Θα καταρρεύσει η οικονομία
S.O.S μου όλοι έχουν κατανοήσει
Η αλληλεγγύη είναι νεκρός
Η Ευρώπη είναι βαθιά ζοφερή

Ποιός είμαι? Είμαι Ελλάδα
Είμαι ο Πλάτων, είμαι ο Όμηρος
Ποιός είμαι? Είμαι Ελλάδα
Και είμαι επίσης Ηρακλής
Ποιός είμαι? Η δημοκρατία,
ΕΛΛΑΣ ή θα μπορέσει η Ευρώπη


Πρέπει να τεθεί στο πλαίσιο
Είναι για να σας οφείλω χρέος μου
Είσαι καλά φυλαγμένο χθες
Να αφήσει να πάει των τραπεζών σε πλήρη μαγειρείων
Αποθηκευτεί ξανά, που πήρατε
Τι είχατε αποταμιεύσεις
Σώσει τον εαυτό του, να σώσει την Ευρώπη
Είναι το ζήτημα του δημοψηφίσματος

Ποιός είμαι? Είμαι Ελλάδα
Είμαι ο Πλάτων, είμαι ο Όμηρος
Ποιός είμαι? Είμαι Ελλάδα
Και είμαι επίσης Ηρακλής
Ποιός είμαι? Η δημοκρατία,
HELLAS είναι η Ευρώπη ή
Δεν έχω τη δύναμη να το B.C.E
Ούτε η λαβή του F.M.I
Θα ήθελα να θέσω και υπεράκτιες χρέος μου
Στα νησιά Κέιμαν ή την Ελβετία
Προχωρήστε, έβαλε έξω
Ποιος είναι ο επόμενος στη λίστα
Θετικό σημείο αυτής της ανταλλαγής
Τράπεζες, κλασικό, είναι οι άγγελοι

Ποιός είμαι? Είμαι Ελλάδα
Είμαι ο Πλάτων, είμαι ο Όμηρος
Ποιός είμαι? Είμαι Ελλάδα
Και είμαι επίσης Ηρακλής
Ποιός είμαι? Η δημοκρατία,
ΕΛΛΑΣ ή θα μπορέσει η Ευρώπη


Eímai mélos ti̱s zó̱ni̱s tou ev̱ró̱
Écho̱ dýo chró̱mata sti̱ si̱maía mou
Xekiná me «A» to kefálaió mou
Exantlí̱thi̱ke se pánkous mou
Tha katarréf̱sei i̱ oikonomía
S.O.S mou óloi échoun katanoí̱sei
I̱ alli̱lengýi̱ eínai nekrós
I̱ Ev̱ró̱pi̱ eínai vathiá zoferí̱

Poiós eímai?̱ Eímai Elláda
Eímai o Pláto̱n, eímai o Ómi̱ros
Poiós eímai?̱ Eímai Elláda
Kai eímai epísi̱s I̱raklí̱s
Poiós eímai?̱ I̱ di̱mokratía,
ELLAS í̱ tha borései i̱ Ev̱ró̱pi̱

Prépei na tetheí sto plaísio
Eínai gia na sas ofeílo̱ chréos mou
Eísai kalá fylagméno chthes
Na afí̱sei na páei to̱n trapezó̱n se plí̱ri̱ mageireío̱n
Apothi̱kef̱teí xaná, pou pí̱rate
Ti eíchate apotamiéf̱seis
Só̱sei ton eaf̱tó tou, na só̱sei ti̱n Ev̱ró̱pi̱
Eínai to zí̱ti̱ma tou di̱mopsi̱físmatos

Poiós eímai?̱ Eímai Elláda
Eímai o Pláto̱n, eímai o Ómi̱ros
Poiós eímai?̱ Eímai Elláda
Kai eímai epísi̱s I̱raklí̱s
Poiós eímai?̱ I̱ di̱mokratía,
HELLAS eínai i̱ Ev̱ró̱pi̱ í̱
Den écho̱ ti̱ dýnami̱ na to B.C.E
Oúte i̱ laví̱ tou F.M.I
Tha í̱thela na théso̱ kai yperákties chréos mou
Sta ni̱siá Kéiman í̱ ti̱n Elvetía
Procho̱rí̱ste, évale éxo̱
Poios eínai o epómenos sti̱ lísta
Thetikó si̱meío af̱tí̱s ti̱s antallagí̱s
Trápezes, klasikó, eínai oi ángeloi

Poiós eímai?̱ Eímai Elláda
Eímai o Pláto̱n, eímai o Ómi̱ros
Poiós eímai?̱ Eímai Elláda
Kai eímai epísi̱s I̱raklí̱s
Poiós eímai?̱ I̱ di̱mokratía,
ELLAS í̱ tha borései i̱ Ev̱ró̱pi̱

ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΜΗΝΥΜΑ Reviewed by Unknown on 22:00 Rating: 5
Από το Blogger.