Έτσι η αύρα σας επηρεάζει τους γύρω σας (βίντεο)

Η Αύρα σας είναι το φυσικό ενεργειακό πεδίο που προέρχεται από το φυσικό σας σώμα. Κάθε φυτό και ζώο έχει μια αύρα, και το καθένα έχει τόσο μοναδική αύρα όσο και το δακτυλικό αποτύπωμα. Η αύρα δεν είναι απλώς κάτι που υπάρχει.. εξυπηρετεί ένα σκοπό. Μπορεί να σας προστατεύσει και να σας δώσει μαι εικόνα για τους γύρω σας.

Η αύρα σας εκτείνεται περίπου 1 μέτρο έξω από τη φυσικό σας σώμα. Όταν περνάτε από τραυματικά, συναισθηματικά φορτισμένα γεγονότα, ή εξαιρετικά φορτισμένες εμπειρίες, η αύρα σας μπορεί πραγματικά να προεκταθεί μέχρι και 6 μέτρα! Αν τυχαίνει να είστε μέσα σε πλήθος με ανθρώπους με ανυψωμένη αύρα, τότε αυτό που συμβαίνει είναι μια πολύ ωραία ανάμειξη. Όταν το αυρικό σας πεδίο συνδεθεί με ενα άλλο τότε ανταλλάσσετε ενέργεια με αυτό..

Η ενέργεια από την αύρα σας μπορεί να ενταχθεί το δικό τους πεδίο και αντίστροφα. Μπορείτε να πάρετε ένα μικρό κομμάτι της ενέργειας τους και παίρνουν ένα μικρό κομμάτι από τη δική σας. Ως αποτέλεσμα, μερικά από τα συναισθήματα σας αποτυπώνονται πάνω τους και το αντίστροφο..

Για παράδειγμα, εγώ μια φορά είχα μια έντονη εμπειρία με μια ηλικιωμένη άστεγη γυναίκα. Ενω περπατούσα στο σπίτι μετά από το μεσημεριανό μου γεύμα, με τα περισσεύματα στο χέρι, με ρώτησε αν έχω ένα δολάριο να της δώσω για να πάρει κάποια τρόφιμα. Δεν είχα μετρητά πάνω μου, αλλά τη ρώτησα αν θα ήθελε να πάρει τα αποφάγια μου. Εκείνη ευγενικά το δέχτηκε. Όταν της το έδωσα, ολόκληρη η ενέργειά μου άλλαξε. Όπως συνέχισε το περπάτημα, το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν ο πόνος αυτών που πεινούν. Πώς ήμουν θυμωμένος για το πώς η Αμερική αντιμετωπίζει τους ηλικιωμένους πολίτες της.


Η ενέργειά της, η εμπειρία της, ενώθηκε με τη δική μου, και η αύρα της διαπέρασε πραγματικά την ενέργειά μου. Από την τραυματική της εμπειρία της ζωής στους δρόμους, η αύρα της πιθανόν επεκτάθηκε πολύ πιο έξω από 1 μέτρο. Ένα πράγμα είναι σίγουρο. Μπορείτε να κρύψετε τα συναισθήματά σας, αλλά δεν μπορείτε να κρύψετε την αύρα σας. Έτσι, όταν είστε έξω χαμογελάστε κοιτάξτε ψηλά στον ουρανό. Να είστε ευγνώμονες για αυτά που έχετε στη ζωή.

Αυξήστε τις δονήσεις σας και αφήστε την αύρα σας να αγγίξει τους γύρω σας!

Δείτε το βίντεο..


Πηγή: healingeffect.gr
Έτσι η αύρα σας επηρεάζει τους γύρω σας (βίντεο) Έτσι η αύρα σας επηρεάζει τους γύρω σας (βίντεο) Reviewed by Unknown on 18:30 Rating: 5
Από το Blogger.