ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΠΑΤΑΚΙ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ...ΤΣΙΜΕΝΤΟ!!!

Όσοι με έχετε ακολουθήσει σίγουρα ξέρετε την αγάπη μου για τις κατασκευές απο τσιμένο!
Τώρα που η άνοιξη και το καλοκαιράκι είναι προ των πυλών μην μου πείτε ότι δεν έχετε σκεφτεί μια ανακαινισούλα στο εξοχικό σας ή στην αυλή σας; Βέβαια τώρα με την κρίση όλα αυτά ακούγονται πολυτέλεια στα αυτιά μας! Κι’ όμως σας έχω τη λύση! Φτιάξτε υπέροχα μονοπάτια με απλό τσιμέντο και ένα καλούπι για μονοπάτια.

Εγώ έχω βρει αυτά στο Amazon.

Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία ξύλινη κορνίζα που παίρνει πολλές φωτογραφίες. Θα δείτε και παρακάτω τι εννοώ.

Καταρχάς εαν έχετε γρασίδι τότε αφαιρείτε το κομμάτι που θα φτιάξετε πάνω το πέτρινο μονοπατάκι.

Κάντε μία πρόβα το καλούπι για να είσαστε οκ με τις διαστάσεις.

Στη συνέχεια ανακατέψτε με νερό έτοιμο μπετόν (Σκυρόδεμα). Δεν θα δυσκολευτείτε να το βρείτε πουλάνε παντού.

Για να έχει το μονοπάτι μία πιο πέτρινη και σκούρα απόχρωση μπορείτε να προσθέσετε χρώμα για μπετόν!


Και τώρα ξεκινάει το ωραίο! Ξεκινήστε να βάζετε μέσα στο καλούπι το μπετόν. (Ένα μικρό tip: Μπορείτε να αλείψετε το εωτερικό με λίγο λάδι για να ξεκαλουπώνεται πιο εύκολα).


Μην σας πιάσει βαρεμάρα! Θέλω να γίνει καλή δουλειά!!! Το στρώνετε όσο καλύτερα μπορείτε.

Και ξεκαλουπώνετε το πρώτο κομμάτι και συνεχίζετε στο επόμενο.

Πείτε μου δεν είναι υπέροχο; Μπορείτε να κάνετε ολόκληρα μονοπάτια με αυτό τον τρόπο.

Παραπάνω στην αρχή αυτού του Post σας ανέφερα οτι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και μία κορνίζα πολλών φωτογραφιών. Κάτι τέτοιο εννοούσα. Κάνει εξίσου καλά μονοπατάκια. Επίσης μπορεί να έχετε και κάποιο αντικείμενο σπίτι σας και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν καλούπι, απλά πρέπει να είναι ανθεκτικό.

ΠΗΓΗ
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΠΑΤΑΚΙ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ...ΤΣΙΜΕΝΤΟ!!! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΠΑΤΑΚΙ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ...ΤΣΙΜΕΝΤΟ!!! Reviewed by Unknown on 15:00 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.