Ικαριώτισσα 106 ετών υφαίνει, τρέχει και δηλώνει: Έρχονται να δούν γιατί ζω ακόμη και με χασομερούν

Μια ικαριώτισσα 106 ετών, η Ιωάννα Πρωίου, ξακουστή υφάντρα του νησιού, δίνει συνέντευξη στην Εφημερίδα των Συντακτών και δηλώνει ότι έρχονται από όλο τον κόσμο για να τη δούν και τη χασομερούν.

«Ερχονται να με δουν απ” όλο τον κόσμο για να μάθουν γιατί ζω ακόμη και με χασομεράνε πουλάκι μου», λέει στη δημοσιογράφο Νόρα Ράλλη η υπεραιωνόβια γιαγιά που γεννήθηκε το 1911 στις Ράχες και μοιράζει πλέον τη ζωή της μεταξύ της Ικαρίας και της Αθήνας. «Ερχομαι στην Αθήνα, βέβαια, να κάνω τις δουλειές μου, αλλά μόλις πατήσω το πόδι μου στην Ικαρία, αμέσως ζωντανεύω. Τόσο καιρό τώρα που είμαι εδώ, είμαι ζαρωμένη. Αλλά με την προσδοκία ότι θα επιστρέψω γρήγορα στο νησί, αγριεύει και πάλι η καρδιά μου», λέει.

Ηταν το 12ο μεταξύ δεκατριών παιδιών και, όπως σημειώνει η δημοσιογράφος όχι μόνο υφαίνει ακόμη αλλά και σκαρφαλώνει και τρέχει, έστω και με βοήθημα.

Εκατό χρόνια σχεδόν μετά, η κ. Ιωάννα που έφτιαξε το πρώτο της υφαντό στα 10 της χρόνια, είναι γνωστή ως η Κυρά του Αργαλειού. Το άλλο της χόμπι είναι οι πέτρες και τα ξύλα, υλικά πάνω στα οποία αναγνωρίζει σχήματα. «Τα βλέπω ολοζώντανα πάνω στην πέτρα. Σχήματα, μορφές, λουλούδια, ζώα…»
ΠΗΓΗ
Ικαριώτισσα 106 ετών υφαίνει, τρέχει και δηλώνει: Έρχονται να δούν γιατί ζω ακόμη και με χασομερούν  Ικαριώτισσα 106 ετών υφαίνει, τρέχει και δηλώνει: Έρχονται να δούν γιατί ζω ακόμη και με χασομερούν Reviewed by Unknown on 23:00 Rating: 5
Από το Blogger.