Το ξέρει όλος ο κόσμος, το δελφίνι ειναι ένα απο τα πιο έξυπνα θηλαστικά. Γιατί να το κάνει αυτό;;;


http://hellasxg.blogspot.com/2010/07/blog-post_9863.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.