Είπε κανείς ότι τα ρομπότ είναι δυσκίνητα (;)


Δείτε το βίντεο με το ανθρωποειδές ρομπότ της Toyota, το οποίο μπορεί και τρέχει με 7 km/h για να αλλάξει αμέσως γνώμη...


) http://clopyandpaste.blogspot.com/2010/10/blog-post_2759.html#ixzz125Gb2nDU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.