Έσβησε κεράκια για τα 126 της χρόνια!


Η Κουβανή Χουάνα Μπαουτίστα ντε λα Κανδελαρία Ροδρίγκες, γνωστή και ως «Καντούλια», γιόρτασε χθες τα 126α γενέθλιά της, μαζί με τους στενούς της συγγενείς, ευχόμενη να φθάσει τα 130.


«Μου λένε ότι είμαι η γηραιότερη στη χώρα, εγώ δεν το βλέπω έτσι, πάντως ελπίζω να φθάσω και τα 130», είπε η 126χρονη που κατοικεί στην επαρχία Gramma.

Η γυναίκα το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι το θέμα της όρασης ωστόσο όπως επιβεβαιώνουν οι γιατροί είναι καλά στη υγεία της ενώ το μυαλό της θα ζήλευε και ένας ενήλικας.

«Είμαι ευτυχής με όσα μού προσφέρθηκαν, την ωραία μου οικογένεια και την ωραία μου πατρίδα», προσέθεσε η Καντούλια με ημερομηνία γέννησης την 2α Φεβρουαρίου 1885.

Η Κούβα μετά την Ουρουγουάη και την Αργεντινή είναι η χώρα με μεγάλο ποσοστό υπερηλίκων αφού ζουν 1.500 άνθρωποι άνω των 100 ετών!

http://tnsite.blogspot.com/
Έσβησε κεράκια για τα 126 της χρόνια! Έσβησε κεράκια για τα 126 της χρόνια! Reviewed by Unknown on 21:34 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.