Εξωγήϊνοι - Υπάρχουν ; - αν ναι, που βρίσκονται επιτέλους ; "Πριν κοιτάξουμε ψηλά στο στερέωμα θα πρέπει πρώτα να θαυμάζουμε το θαύμα της ζωής εδώ κάτω στη γη, μπροστά στην αυλή μας..."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου