Ένας τύπος από την Αμερική, για να γιορτάσει τα γενέθλια της φίλης του, της έφτιαξε κέηκ.
Όχι όμως ένα συνηθισμένο κέηκ. Όπως θα δεις στο βίντεο, το κέηκ έχει το σχήμα ενός μωρού. Μωρού νεογέννητου.
Καφρίλα από τις λίγες.
http://a-pistefto.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου