Φυσικά θα αναρωτηθεί κανείς για ποιό λόγο να υπάρχει κάτι ύποπτο στα αέρια που αφήνει ένα αεροπλάνο . Η αλήθεια είναι πως , σε μεγάλα υψόμετρα , όπου επικρατούν ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες , περίπου -50οC ή -60οC τα αέρια που εξέρχονται από τον κινητήρα του αεροπλάνου , τα οποία είναι υπεύθυνα για την προώθησή του , είναι δυνατόν να παγώσουν αμέσως μετά την έξοδό τους, και να εμφανιστούν συμπυκνωμένα υπό μορφή λευκού νέφους . Το νέφος αυτό γίνεται αντιληπτό ώς ένα λεπτό ίχνος πίσω ακριβώς από την ουρά του αεροπλάνου . Μετά την πάροδο κάποιων λεπτών , βέβαια , το νέφος αυτό διαλύεται . Συνεπώς , κάτω από κατάλληλες συνθήκες , ένα αεροπλάνο που πετάει σε μεγάλα ύψη μπορεί να αφήνει πίσω του ένα λευκό ίχνος , του οποίου όμως το μήκος παραμένει σταθερό καθ'όλη την διάρκεια της πτήσης στις συγκεκριμένες συνθήκες .
Αυτή είναι βέβαια και η επίσημη απάντηση σε όσους βλέπουν κάτι άλλο , ύποπτο , σε αυτές τις ουρές , τις αποκαλούμενες και ως chemtrails (χημικά ίχνη ) . Τι γίνεται όμως όταν οι ουρές αυτές εμφανίζονται να ξεκινούν από κάποιο συγκεκριμένο σημείο στον ουρανό και να τερματίζουν σε κάποιο άλλο, παραμένοντας εκεί αρκετή ώρα μετά την διέλευση του αεροπλάνου ;Αν τις παρατηρήσετε καλά , θα διαπιστώσετε ότι αυτά τα αέρια δεν εκτείνονται μέχρι κάποια απόσταση από το αεροπλάνο , ούτε και εξαφανίζονται αμέσως μετά . Μετά το πέρασμα τέτοιων "ύποπτων" αεροσκαφών , παραμένει στον ουρανό ένα τεράστιο σε μήκος , και σταθερό , λευκό ίχνος , που δεν εξαφανίζεται αμέσως , αλλά είναι ορατό πολύ ώρα μετά , ενώ σταδιακά απλώνεται προς τα έξω.
Πολλές φορές δε , θα παρατηρήσετε δυο και τρεις γραμμές , παράλληλες ή κάθετες , που δημιουργούνται από διαδοχικά περάσματα τέτοιων αεροσκαφών σε αντίστοιχες πορείες . Τα ίχνη αυτά συνήθως εκτείνονται σε ευθεία γραμμή , αλλά καμιά φορά μπορεί να διαγράφουν και στροφή (όπως
φαίνεται στην εικόνα) .
Tα μέχρι τώρα στοιχεία που παρέθεσα προφανώς απορρίπτουν την εξήγηση περί κρυσταλλοποίησης των αερίων εξόδου του κινητήρα . Τα ίχνη αυτά , που παραμένουν ακόμα και μετά από μια ώρα , στο ίδιο σημείο , δεν υπακούουν σε αυτήν την φυσική αρχή . Η όλη τους συμπεριφορά υποδηλώνει πως πρόκειτια για κάτι άλλο, που έχει σκοπίμως ψεκαστεί από το διερχόμενο αεροπλάνο , και με την ιδιότητα να παραμείνει σε αυτό το ύψος για αρκετή ώρα και να απλώνεται προς τα έξω,καλύπτοντας την γύρω περιοχή .
Ένα άλλο στοιχείο που συνηγορεί κατά του ότι πρόκειτια απλά για αέρια του κινητήρα , που εκπέμπονται από ένα συνηθισμένο πολιτικό αεροσκάφος , έιναι και η πορεία των συγκεκριμένων αεροσκαφών . Συγκεκριμένα στην Αθήνα , από όπου έχουν τραβηχθεί και οι φωτογραφίες , τα ίχνη αυτά ξεκινούν , συνήθως , από το νότιοδυτικό άκρο της πόλης (ποτέ νωρίτερα) , διέρχονται σχεδόν από το κέντρο και τελειώνουν στο βορειοανατολικό . Είναι όμως αυτή η διαδρομή επίσημος αεροδιάδρομος για τα πολιτικά αεροσκάφη ; Με λίγα λόγια , το επίσημο δρομολόγιο ενός πολιτικού αεροπλάνου περιλαμβάνει πορεία ακριβώς πάνω από την Αθήνα ; Δεν νομίζω . Όπως όλοι μάθαμε με το πρόσφατο ατύχημα Κυπριακής αεροπορικής εταιρίας , το σημείο ελέγχου πτήσης για τα αεροσκάφη που προσεγγίζουν το ελληνικό FIR είναι πάνω από την θάλασσα , και όλες οι προσεγγίσεις αεροσκαφών που προσγειώνονται στο Ελ.Βενιζέλος γίνονται από την μεριά της θάλασσας , όχι πάνω από την Αθήνα . Το ίδιο και με τα δρομολόγια αεροσκαφών που διασχίζουν τον ελληνικό εναέριο χώρο χωρίς όμως να προσγειώνονται . Βέβαια αυτό αποτελεί προσωπική εκτίμηση , και θα το εκτιμούσα αν είχα λάθος , να μου υποδεικνύατε την σωστή πορεία . Πάντως , και αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται για πολιτικά αεροσκάφη που εκτελούν προκαθορισμένα δρομολόγια , αλλά για ειδικές πτήσεις με σκοπό να ψεκάσουν "κάτι" πάνω από μεγάλα αστικά κέντρα . Και φυσικά αυτό το φαινόμενο δεν παρατηρείται μόνο στην Ελλάδα , αλλά διεθνώς . Και μόνο πάνω από αστικά κέντρα ( άραγε μόνο εκεί έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες ;)
Και φυσικά το φαινόμενο παρατηρείται σχεδόν σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας . Το ερώτημα λοιπόν είναι : τι ακριβώς είναι αυτά τα "παράξενα" αέρια που αφήνουν τα ύποπτα αεροσκάφη ; Πόσο επικύνδυνα είναι για μας ;
Βέβαια , η αλήθεια είναι ότι στο εξωτερικό έχουν υπάρξει ανακοινώσεις από επιστήμονες σχετικά με τα επονομαζόμενα και ως chemtrails . Αποκαλύπτουν ότι οι αεροψεκασμοί αυτοί γίνονται για την αντιμετώπιση του φαινόμενου του θερμοκηπίου . Τα αεροσκάφη που εκτελούν τους ψεκασμούς χρησιμοποιούν καύσιμα τύπου JP8 , που περιέχουν , σύμφωνα με πληροφορίες , οξείδια αλουμινίου ή βαρίου . Τα οξείδια αυτά δεν καίγονται , αλλά εξάγονται από τον κινητήρα μαζί με τα αέρια . Έχουν δε την ιδιότητα , ως ελαφρά σωματίδια , να αιωρούνται στην ατμόσφαιρα , στο σημείο όπου εξήχθησαν .Ο σκοπός τους , σύμφωνα με τους ίδιους επιστήμονες , είναι να λειτουργούν , λόγω της ανακλαστικότητας που παρουσιάζουν , ως μικροί καθρέπτες , ικανοί να αντανακλούν το φως του ηλίου προς το διάστημα , εμποδίζοντας την υπεριώδη ακτινοβολία να φτάσει τα χαμηλά στρώματα της ατμόσφαιρας , και να καταστρέψει το όζον . Έτσι , περιορίζεται η υπερθέρμανση της Γης . Με άλλα λόγια , οι ψεκασμοί αυτοί αφήνουν ένα στρώμα ανακλαστικών μεταλλικών σωματιδίων , που λειτουργούν σαν μόνωση για τις υπεριώδεις ακτίνες . Σκοπός είναι να αντιμετωπιστεί η υπερθέρμανση της γης , που συντελείται πιο έντονα από την έκλυση διοξειδίου του άνθρακα από τις μεγάλες βιομηχανικές μονάδες . Και αφού οι ΗΠΑ , και άλλες χώρες , δεν έχουν υπογράψει την συνθήκη του Κιότο , και είναι πιο ακριβό να μειωθούν οι εκπομπές καυσαερίων , η όλη έρευνα στράφηκε στην πιο φτηνή τροποποίηση της ατμόσφαιρας , αυξάνοντας την προς τα έξω ανακλαστικότητά της , για να μειωθεί η εισερχόμενη υπεριώδης ακτινοβολία . Μάλιστα , ιδιωτική εταιρεία της Αυστραλίας δηλώνει ότι έχει ήδη αρχίσει να πραγματοποιεί επισήμως αυτούς τους ψεκασμούς . Τα αεροσκάφη που εκτελούν αυτούς τους ψεκασμούς είναι στρατιωτικά τάνκερ τύπου KC-135 και KC-10 , που χρησιμεύουν για ανεφοδιασμό εν πτήση , αλλά και από λευκά αεριωθούμενα αεροσκάφη που δεν φέρουν διακριτικά , σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες . Η απελευθέρωση των μεταλλικών σωματιδίων γίνεται σε ύψος 10.000 μέτρων . Κάποια από αυτά βέβαια δεν αποκλείεται να είναι και πολιτικά αεροσκάφη .
Τo πρόγραμμα αυτό βασίζεται σε πρόταση του dr.Edward Teller , εμπνευστή της βόμβας υδρογόνου , ο οποίος έκανε την σχετική εισήγηση το 1997 με τίτλο "Φαινόμενο του Θερμοκηπίου και οι εποχές των Παγετώνων : η προοπτική Επιρροής της Πλανητικής Αλλαγής , με βάση την φυσική " . Βέβαια , αν όντως αυτός είναι ο σκοπός των αεροψεκασμών , δεν θα έπρεπε , το λιγότερο , να έχει γίνει μια επίσημη ανακοίνωση από κάποιο ίδρυμα ή εταιρία , που καθοδηγεί αυτό το πρόγραμμα ; Και επιπλέον , πόσο ασφαλή είναι αυτά τα οξείδια για τον άνθρωπο , δεδομένου ότι , σταδιακά , αυτά τα σωματίδια επικάθονται τελικά στο έδαφος ; Αναφορές από την Αμερική κάνουν λόγο για εμφάνιση παράξενων συμπτωμάτων , όπως υψηλός πυρετός , ναυτία , ζαλάδες , διάρροια , σε κατοίκους περιοχών όπου παρατηρήθηκαν αεροψεκασμοί . Και με δεδομένο ότι αυτοί οι ψεκασμοί λαμβάνουν χώρα σχεδόν καθημερινά , οι μακροπρόθεσμες συνέπειες που μπορεί να έχουν για την υγεία μας φαντάζουν τρομαχτικές . Πέραν αυτού , είναι αμφίβολο το κατά πόσον αυτά τα αεροσκάφη έχουν την απαραίτητη άδεια διέλευσης από τον εθνικό εναέριο χώρο , αλλιώς το πρόγραμμα αυτό θα είχε γνωστοποιηθεί επισήμως .
Μήπως όμως αυτοί οι αεροψεκασμοί κρύβουν κάτι άλλο ; Μήπως τα οξείδια αυτά επιτελούν άλλο σκοπό , του οποίου κάλυμμα αποτελεί αυτή η παράξενη "φροντίδα" για το περιβάλλον ; Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το περιβόητο πρόγραμμα HAARP , του οποίου η ύπαρξη είναι επισήμως γνωστή , αλλά ο σκοπός του ασαφής και σκοτεινός ; Και μήπως τελικά αυτό που ψεκάζεται δεν έχει σχέση με μεταλλικά σωματίδια , αλλά εξυπηρετεί πιο σκοτεινούς σκοπούς ;
http://www.apocalypsejohn.com
http://christossainis.blogspot.com
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ???
Reviewed by Unknown
on
21:53
Rating:
1 σχόλιο:
Οι γραμμες απο τα καυσιμα μπορουν να παραμενουν για πολλες ωρες αν οι συνθηκες υγρασιας και θερμοκρασιας το ευνοουν. Επισης, στον ουρανο δεν επικρατουν πανομοιοτυπες συνθηκες σε καθε σημειο του. Αν η υγρασια ειναι μεγαλυτερη σε καποια σημεια και σχεδον μηδενικη σε καποια αλλα, τοτε οι γραμμες εξαφανιζονται και ξαναρχιζουν απο αλλου αφου αλλαζουν και οι συνθηκες υγροποιησης των καυσαεριων. Δυστυχως το αρθρο ειναι ελλιπες και γιαυτο παραπλανητικο
Δημοσίευση σχολίου