Οργή σε όλο τον κόσμο προκαλεί το video απο το σχολείο ειδικών αναγκών που τράβηξε 15 χρονος μαθητής. Κανείς δεν πίστευε τον Julio Artuz όταν έλεγε οτι ο καθηγητής του συμπεριφερόταν με άθλιο τρόπο.
Ετσι λοιπόν με το κινητό του τράβηξε αυτό το video...
http://www.enimerwsi.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου