Οργή προκαλεί το video με τον καθηγητή

Οργή σε όλο τον κόσμο προκαλεί το video απο το σχολείο ειδικών αναγκών που τράβηξε 15 χρονος μαθητής. Κανείς δεν πίστευε τον Julio Artuz όταν έλεγε οτι ο καθηγητής του συμπεριφερόταν με άθλιο τρόπο.

Ετσι λοιπόν με το κινητό του τράβηξε αυτό το video...



http://www.enimerwsi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.