Το βίντεο προέρχεται από τη κάμερα ενός "φονικού" Apache. Μια ομάδα ανδρών μ΄ ένα φορτηγάκι έχουν εγκλωβιστεί στο στόχαστρό του.Το πάτημα ενός κουμπιού τους εξαφανίζει από το "πλάνο".Το βίντεο είναι ανατριχιαστικό. www.onalert.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου