Όλα ξεκινούν από την πασίγνωστη αναφορά της Αποκάλυψης για
το θηρίο, το οποίο πουθενά στην Καινή Διαθήκη δεν αναφέρεται ως Αντίχριστος.
«όστις έχει τον νουν, ας λογαριάση τον αριθμόν του θηρίου,
διότι είναι αριθμός ανθρώπου· και ο αριθμός αυτού είναι χξς». (Αποκάλυψη 13:18).
Θα αφήσουμε πίσω, όλες τις σύγχρονες αναφορές σχετικά με
τον γραμμωτό κώδικα (barcode),
το τσιπάκι, το χάραγμα κλπ, και θα ασχοληθούμε με ερμηνείες οι οποίες, κατά την
γνώμη μας, δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένες.
Α)
Ξεκινώντας μέσα από την Αγία Γραφή μπορούμε να θυμηθούμε ότι
ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο την έκτη ημέρα. Επίσης σύμφωνα με την
τέταρτη εντολή, ο άνθρωπος πρέπει να εργάζεται έξι ημέρες κάθε εβδομάδα. Τέλος,
αναφορικά με τον αριθμό έξι ότι «είναι αριθμός ανθρώπου», μπορούμε
να συμπεράνουμε ότι συμβολίζει το έργο και τον κόπο των ανθρώπων.
Άρα εχθρός του Θεού-Ιησού είναι ο άνθρωπος: ο άνθρωπος είναι το θηρίο τη
Αποκάλυψης. Με άλλα λόγια ο Θεός κινδυνεύει από το ίδιο το δημιούργημά του!
Β)
Ο Βασιλιάς Σολομώντας συγκέντρωνε κάθε χρόνο 666 τάλαντα χρυσού
(Α΄ Βασιλέων 10:14) για προσωπικό όφελος.
Άρα το «θηρίο» είναι ο χρυσός ή η αλαζονεία των ανθρώπων που κρύβεται πίσω από
εκείνους που τον κατέχουν και τον συγκεντρώνουν.
Γ)
Ο άνθρακας 12 αποτελεί το 99% όλων των γνωστών μορφών
άνθρακα και είναι ένα ισότοπο του άνθρακα που αποτελείται από 6 νετρόνια 6
πρωτόνια και 6 ηλεκτρόνια (666) αποτελεί βασικό δομικό στοιχείο της φύσης αλλά
και του σώματος μας. Ήδη διανύουμε την πορεία προς εκείνη τη μετάλλαξη μας που
οδηγεί σε ένα νέο επίπεδο συνείδησης και ξεκλειδώνει μεγαλύτερο μέρος του
εγκεφάλου μας, αλλά και ενεργοποιεί νέες ικανότητες και δεξιότητες, όπως αυτές
της τηλεπάθειας...
Συμπέρασμα: ο άνθρωπος ή απλά η ίδια η φύση είναι το «θηρίο», ο θανάσιμος εχθρός του Θεού.
Συμπέρασμα: ο άνθρωπος ή απλά η ίδια η φύση είναι το «θηρίο», ο θανάσιμος εχθρός του Θεού.
Δ)
Χάρη στην αναφορά που έκανε ο
Αργύρης Τσακαλίας σε τηλεοπτική εκπομπή, ερχόμαστε να θυμηθούμε πως στον Αγαμέμνωνα (στίχος 33) του Αισχύλου
αναφέρεται το «τρίς έξ», δηλαδή, τρία εξάρια (666). Στην αρχαία Ελλάδα, το
παιχνίδι των κύβων παιζόταν με τρείς κύβους (ζάρια). Η μεγαλύτερη επιτυχία ήταν
να φέρει ο παίχτης τρείς εξάρες. Έτσι, η φράση «τρίς έξ» έγινε παροιμία που
λεγόταν σε περίπτωση μεγάλης επιτυχίας. Αυτό μας λέει και ο Τσακαλίας: πως ήταν
κάτι σαν ευχή, καλή τύχη. Οι Μυκηναίοι εύχονταν στον Αγαμέμνωνα να φέρει τρεις
εξάρες, δηλαδή καλή επιτυχία.
Ε)
Με δεδομένο ότι ο χξς «είναι αριθμός ανθρώπου» και ότι πολλές
φορές ο Ιησούς αυτοαποκαλείται ως «υιός ανθρώπου» (Κατά
Ματθαίον ΚΣτ΄ 64 και αλλού), δηλαδή ξεχωρίζει ως ον ανώτερο(;) από τους
υπόλοιπους «κατοικούντες επί της γης» (κοινώς: γκόιμ), και με δεδομένο ότι ο ίδιος ομολογεί ότι δεν ήρθε για τα σκυλιά αλλά για τα
παιδιά των Ιουδαίων (Κατά Ματθαίον ΙΕ΄ 21-28),
τότε, το «θηρίο» ισοδυναμεί με «άνθρωπο» δηλαδή ανώτερο των κοινών θνητών
«κατοικούντων επί της γης». Με την λογική αυτή, ο «αντίπαλος» του Ιησού θα
πρέπει να είναι κάποιος «αντάξιός» Του.
Ποιος είναι αυτός; Κάλλιστα θα μπορούσε να είναι
κάποιος που σχετίζεται και με τον τόπο όπου θα γίνει ο έσχατος πόλεμος στην
Αρμαγεδών (ή Αρ-Μακεδών), λόγω πανάρχαιου μίσους προς τον τόπο του «θηρίου»-αντιπάλου των Ιουδαίων. Αυτός
που ψάχνουμε, λοιπόν, θα πρέπει να είναι κάποιος «άνθρωπος» με την έννοια του
ανώτερου των κοινών ανθρώπων και αντάξιος του «Υιού του ανθρώπου».
ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ = 666
Θα μπορούσε να είναι
ΙΑΠΕΤΟΣ = 666 ο προπάτορας
της ελληνικής φυλής
ΔΗΜΗΤΗΡ + ΚΟΡΗ = 666
η Δήμητρα με την Περσεφόνη
Ο ΣΕΙΡΙΟΣ Α' = 666,
ο Σείριος-Απόλλων ή και Εωσ-φόρος = αυτός που φέρει φως
Ο Απόλλων (που έγινε Απολλύων και δαιμονοποιήθηκε σε
Εωσφόρος=Σατανάς) είναι και
κοσμογενής = 666
και
ο νικητής = 666,
όταν νίκησε τον δράκο στους Δελφούς
και ακόμα θα μπορούσε να είναι
ο Σέραπις = 666 (ο
θεός ήλιος των Αιγυπτίων, του λαού που είχε τους Εβραίους σκλάβους)
Επίσης (περισσότερα για το 666 δείτε εδώ)
Η ΙΔΕΑ ΕΛΛΗΝ ΕΣΤΙ =
666
ΕΛΛΗΝΟΠΡΕΠΗΣ = 666
ΑΕΙ ΕΚΛΕΚΤΟΣ = 666 (ενάντια στους εκλεκτούς του Ενός Θεού)
ΑΓΑΘΟΔΟΤΗΣ = 666
Υπ’ αυτή την έννοια, αν μέσω του χξς υπονοείται ο Απόλλων ή κάποια άλλη Ελληνίδα θεότητα, τότε, θα είχαμε μία ακόμα προφητεία για την επιστροφή των Ελλήνων Θεών.
Ωστόσο τίθεται ένα πάρα πολύ βασικό ζήτημα:
ΕΛΛΗΝΟΠΡΕΠΗΣ = 666
ΑΕΙ ΕΚΛΕΚΤΟΣ = 666 (ενάντια στους εκλεκτούς του Ενός Θεού)
ΑΓΑΘΟΔΟΤΗΣ = 666
Υπ’ αυτή την έννοια, αν μέσω του χξς υπονοείται ο Απόλλων ή κάποια άλλη Ελληνίδα θεότητα, τότε, θα είχαμε μία ακόμα προφητεία για την επιστροφή των Ελλήνων Θεών.
Ωστόσο τίθεται ένα πάρα πολύ βασικό ζήτημα:
Τα γράμματα της Ελληνικής αλφαβήτου αρχικά ήταν 27, στα
οποία συμπεριλαμβάνονταν το δίγαμα F ή στίγμα ϟ, το κόππα ϙ και το σαμπί ϡ.
Αυτά τα τρία έχουν αφαιρεθεί από το 300 π.Χ. Το δίγαμα, δηλαδή, δύο Γ (Γ=3
οπότε Γ+Γ=6) συνυπάρχει με το στίγμα το οποίο μοιάζει με κεραυνό, και
ενδεχομένως αποτελεί τον ιερό αριθμό-γράμμα του Δία.
Άραγε, όταν ο συγγραφέας της Αποκάλυψης, έγραφε «χξς» σε
ποιο γράμμα αναφερόταν; Στο δίγαμμα ή στίγμα=6 (που βρίσκεται ανάμεσα στο Ε και
Ζ και ουσιαστικά αποτελεί το 6ο γράμμα του αλφαβήτου) ή στο Σ=200;
Αν μεν αναφερόταν στο δεύτερο Σ=200, τότε, οι προηγούμενες ερμηνείες καθώς και
πολλές που δεν αναφέραμε, όλες, πάνε περίπατο…
διότι Χ=600, Ξ=60, Σ=200 άρα 600+60+200 = 860
Η ανατροπή αυτή δεν είναι και
η μοναδική. Ειδικά, αν στην εξίσωση χξς επιχειρήσουμε τις αλλαγές των επίμαχων
γραμμάτων:
Αν αντικαταστήσουμε το Σ με το ϟ, τότε
το αποτέλεσμα αλλάζει άρδην:
ΧΙ + ΞΙ + ΣΤΙΓΜΑ = 1234
Γιατί έφυγαν το F και το ϟ;
Γιατί αντικαταστάθηκαν από το βυζαντικό C (σημειώστε ότι ο άνθρακας είναι Carbon) και αργότερα από το ΣΤ (το 18ο και 19ο
του αλφαβήτου μας) και, βέβαια, τι έγινε το S; Πόσο καλό (μυημένο) ήταν το επίπεδο μόρφωσης ενός αμόρφωτου(;)
ψαρά; Μήπως έγινε κάποιο λάθος (εσκεμμένο ή μη) από τους αντιγραφείς της
Αποκάλυψης;
Αν, σε όλα αυτά, λάβουμε υπόψη μας μία καινούργια μετάφραση,
το 2005, (δείτε και εδώ) του πιο παλιού αντιτύπου της Αποκάλυψης που έχει βρεθεί μέχρι σήμερα,
το οποίο αναφέρει καθαρά ότι ο αριθμός είναι ο 616 και όχι ο 666,
τότε…
Τι σημαίνει, τελικά, το χξς;
Μήπως αποτελεί ένα ακόμα αίνιγμα το οποίο, ίσως, δεν λύσουμε
ποτέ;
Το 666, μερικές ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ και.... ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Reviewed by Unknown
on
23:20
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου