Δημιουργία αφίσας AVATAR του James Cameron ταινία στο Photoshop Tutorial


Εικόνα photoshop

 Αυτό το σεμινάριο έγινε για να βοηθήσει σας βήμα μέσα από την διαδικασία της λήψης μιας Na'vi από την ταινία AVATAR.

Δημιουργία αφισών με το Photoshop μπορεί να είναι...
πολλή διασκέδαση και υπάρχουν απεριόριστες ευκαιρίες. Όποιος με γνωρίζει ξέρει ότι μου αρέσει ταινίες. Πρόσφατα είχε ξεπεραστεί με έμπνευση, όταν είδα το νέο  Avatar του James Cameron Αφίσες ταινία , είναι πολύ άρρωστος. Σε αυτό το tutorial θα σας δείξω μερικά παιδιά απλές αλλά αποτελεσματικές τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τη δική σας αφίσα ταινία Avatar από μια φωτογραφία πορτρέτο του εαυτού σας. Αυτό το σεμινάριο θα πρέπει να χρησιμοποιείται με πολλές παραλλαγές και πρόσθετες τεχνικές μοναδική για τον καλλιτέχνη.
Σημείωση: Η έκδοση του Photoshop που έχω είναι η χρήση CS4. Μπορείτε να το αγοράσετε απόAdobe.com (αγοράζουν, δεν, να το κατεβάσετε δωρεάν). Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε μια δοκιμαστική έκδοση 30 ημερών από εδώ .

Αυτή είναι η αρχική εικόνα:

Εικόνα

Αυτό είναι που θέλουμε να δημιουργήσουμε:

Βήμα 01

Το πρώτο βήμα είναι να σας δείξω εικόνες από ό, τι παίρνω έμπνευση μου:
Ο χρήστης-Movie-Αφίσα-σε-Photoshop-Tutorial
Εικόνα ταινία photoshop tutorial
Εικόνα-photoshop-φροντιστήριο

Βήμα 02

Το δεύτερο βήμα είναι η προετοιμασία. Πρώτα, βεβαιωθείτε ότι η εικόνα που εργάζεστε με είναι τόσο μεγάλη, σαφή και υψηλής ποιότητας όσο το δυνατόν, η ποιότητα της αρχικής εικόνας θα καθορίσει την ποιότητα του τελικού προϊόντος.
Κατεβάστε τη φωτογραφία που θα πρέπει να χρησιμοποιούν για αυτό το σεμινάριο: Λήψη σύνδεσμο
Εικόνα

Βήμα 03

Ανοίξτε την εικόνα, διπλασιάστε το επίπεδο εικόνα φόντου (τώρα θα πρέπει να έχετε δύο αντίγραφα της ίδιας εικόνας σε στρώματα μενού σας) και να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο πινέλου διόρθωσης (επιλέξτε την πηγή από την περιοχή του μετώπου, ή κάτι παρόμοιο) για να αναδημιουργήσει την μύτη η οποία είναι κολακεύει και ευρύτερο σε σύγκριση με το μέσο όρο ανθρώπινη μύτη.
επίπεδη μύτη

Βήμα 04

Επιλέξτε τις περιοχές του δέρματος του μοντέλου με το Lasso Tool , όπως στην παρακάτω εικόνα, και πίεση CTRL + U για να ανοίξει το Απόχρωση / Κορεσμός μενού.
επιλέξτε το πρόσωπό
απόχρωση

Βήμα 05

Τώρα πρόκειται να κάνει τις σκιές για τη μύτη. Επιλέξτε με το εργαλείο Lasoo οι περιοχές όπως στην παρακάτω εικόνα, πίεση CTRL + C και CTRL + V (με copy / paste σε ένα νέο στρώμα) και να ρυθμίσετε τη Λειτουργία Blend με το νέο στρώμα να Πολλαπλασιάστε . Πηγαίνετε στοφίλτρο> Blur> Gaussian Blur και βάλτε το στο 2,9
σκιά της μύτης
Επαναλάβετε τη διαδικασία 2 φορές για την άλλη πλευρά.

Βήμα 06

Διπλότυπο το στρώμα από το βήμα 04 και θέσει σε πάνω στρώματα σκιές η μύτη. Επιλέξτε τα χείλη και τη μύτη με το Lasso Tool και πίεση Ctrl + U για να ανοίξει το Απόχρωση / Κορεσμός μενού και πάλι. Hue έως +99 μέχρι να πάρετε ένα ροζ χρώμα.
χείλη μύτη
Ρυθμίστε την αδιαφάνεια σε 54% μέχρι να φτάσετε τα χείλη και τη μύτη σε πορφυρό χρώμα, και τις σκιές της μύτης να είναι λιγότερο ορατές. Πάρτε την εικόνα παρακάτω για παράδειγμα:
πρόσωπο Avatar
Κάντε όλα τα στρώματα Ισιώστε εάν είστε βέβαιοι ότι εάν είστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής.

Βήμα 07

Εδώ έρχεται το πιο δύσκολο μέρος, η μύτη και τα μάτια. Θα χρησιμοποιηθεί για Ρευστοποίησηστο "Φίλτρο" στο μενού, και απλά φορμαρισμένο τη μύτη και τα μάτια στο ότι το πρόσωπο ενός Na'vi, ενώ τον έλεγχο και πίσω στις πραγματικές εικόνες.
Για τη μύτη χρησιμοποιήσετε το εργαλείο προς τα εμπρός Warp για να γίνει πιο επίπεδη (από τις επιλογές Ρευστοποίηση) και για τα μάτια χρησιμοποιήστε το εργαλείο Bloar να γίνουν πιο μεγαλύτερες.
τα μάτια τη μύτη ρευστοποιώ
Επιπλέον στυλ: Τα χείλη του μοντέλου είναι πολύ μεγάλες, προσπαθούν να κάνουν το μικρότερο με την Προώθηση Warp εργαλείο .
μικρότερα χείλη

Βήμα 08

Na'vi ίριδες είναι σημαντικά μεγαλύτερες από ό, τι ανθρώπινο ίριδες σε σχέση με το μέγεθος του συνόλου των ματιών.
Δημιουργήστε ένα νέο αντίγραφο της τελευταίας στρώσης και με τη γόμα κάνετε μερικές τρύπες, όπως στην παρακάτω εικόνα:
τρύπες των ματιών
Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα και βάλτε το κάτω από το τρέχον επίπεδο, εδώ θα βάλουμε τα μάτια.
Τα μάτια μου που χρησιμοποιούνται είναι από την παρακάτω εικόνα:
Εικόνα μάτι photoshop
Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια από τις επίσημες αφίσες Avatar (αλλαγή τουΑπόχρωση / Κορεσμός να έχουν κίτρινο χρώμα πιο έντονο):
avatar_poster_eye
avatar_eye
Χρησιμοποιήστε το εργαλείο λάσο Πολυγωνικό για να επιλέξετε τα μάτια, να αντιγράψετε και να επικολλήσετε τους κάτω από το στρώμα όπου κάνατε οι "τρύπες".
Μεγέθυνση τα μάτια μέχρι να αισθανθείτε το μέγεθος είναι καλό (το ένα μάτι κάθε φορά).Χρησιμοποιήστε Γόμα για να αφαιρέσει τις ατέλειες. Ρυθμίστε το σχήμα του ματιού μεΡευστοποίηση .
μάτια τελικό

Βήμα 09

Για έξτρα στυλ θα προσθέσουμε κάποιες βλεφαρίδες, να κατεβάσετε τις βούρτσες από εδώ , και τους αρέσει aply ακολουθήσουν (να χρησιμοποιήσετε τη φαντασία σας να τα προσαρμόσετε μέχρι να αισθανθείτε το μέγεθος είναι καλό):
βλεφαρίδες

Βήμα 10

Ας βάλω μερικά λωρίδες πάνω στο μοντέλο μας. Κατεβάστε τα σχέδια ζέβρα ρίγες από κάτω (δεξί κλικ> Save As):
-ζέβρα ρίγες-πρότυπο
Εικόνα μοτίβο ζέβρας
Προσθέστε ένα από αυτά τα πρότυπα ως ένα νέο στρώμα. Πηγαίνετε στο φίλτρο> Ρευστοποίηση και χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία που κάνουν κάτι παρόμοιο σαν αυτό που έκανα:
μοτίβο τυχαία
Διαγράψτε τη δεξιά πλευρά:
δικαίωμα να διαγράψει
Αντίγραφο αυτού του επιπέδου και πηγαίνετε στο Επεξεργασία μενού> Μετασχηματισμός >Οριζόντια αναστροφή και να συμμετέχετε αρέσουν στο παράδειγμα παρακάτω εικόνα:
ζέβρα Avatar
Κάντε τους ως ένα στρώμα. Ρυθμίστε την αδιαφάνεια σε 18%. Μετακινήστε τις λωρίδες στο πρόσωπο του μοντέλου:
λωρίδες Avatar
Χρησιμοποιήστε τη Γόμα πολύ l για να αφήσει μόνο τις λωρίδες από την περιοχή του προσώπου. Ρυθμίστε τη λειτουργία Blend σε απαλό φως . Επαναλάβετε τη διαδικασία για άλλες περιοχές του δέρματος.
λωρίδες μέλους photoshop

Βήμα 11

Για να προσθέσετε τα σημεία βιοφωτισμός κάνουν ένα νέο στρώμα και να χρησιμοποιήσετε μια μικρή βούρτσα, μπορεί να κάνει στιγμών διαφόρων μεγεθών. Είναι γενικά πολύ βαρύ για τη μύτη, μέτωπο, κάτω από τα μάτια, στη γωνία του στόματος και τρέχει κάτω από το λαιμό.
Πηγαίνετε στο Επίπεδο> Στυλ επιπέδου> Επιλογές ανάμειξης> Outer Glow και να το θέσει σαν αυτό:
φώτα
Ομάδα τα στρώματα σε ένα φάκελο (ενώ έχουν επιλεγεί τα σημεία πίεσης στρώματα Ctrl + G).Ρύθμιση της λειτουργίας Blend του φακέλου για να περάσει μέσω .
dot μέλους φώτα
Επιπλέον στυλ: Προσθέστε μερικές στιγμές στα χέρια.
όπλα τελείες

Βήμα 12

Βρήκα μια καλή ποιότητα ακόμα ενός αυτιού Na'vi και εισάγονται στο αρχείο μου, στη συνέχεια, απομονώθηκε το αυτί χρησιμοποιώντας Lasso Tool , στη συνέχεια εκ νέου το μέγεθος και το τοποθέτησε εκεί που ήθελα να είναι.
Για να γίνει η πιο πραγματική αυτί, πηγαίνετε στην επιλογή Φίλτρο Άντρες> Φίλτρο Πινακοθήκη, το πηγαίνουν στα καλλιτεχνικά εφέ και επιλέξτε Πλαστικό περιτύλιγμα .
Να καλύψει τα αυτιά με κάποια μαλλιά, χρησιμοποιήστε το εργαλείο Dodge για να λαμπρύνει το αριστερό αυτί και το έγκαυμα εργαλείο για να μειώσετε το δεξί αυτί.

Βήμα 13

Αυτό το μέρος είναι το πιο αιτήματος από όλα το φροντιστήριο. Ας προσθέσουμε κάποια υφής δέρμα με το μοντέλο μας. Έχω ετοιμάσει για εσάς ένα μεγάλο, καθαρό και υψηλής ανάλυσης μοτίβο δέρματος.

Τοποθετήστε την εικόνα υφή δέρματος πάνω από το πρόσωπο (ένα άλλες περιοχές του δέρματος), και επαναλαμβάνετε ξανά όσες φορές χρειάζεται για να καλύψει το πρόσωπο. Μην το επεκτείνετε, εις διπλούν ακριβώς. Αφού έχετε κάνει αυτό, να συγχωνεύσει όλα τα στρώματα μαζί (κρατώντας αλλαγή και την επιλογή κάθε στρώμα που έχει την υφή δέρματος και goinf Κάντε δεξί κλικ> Συγχώνευση στρώσεων). Από τη στιγμή που είναι ένα ενιαίο στρώμα βεβαιωθείτε ότι έχετε διαγράψει τα μάτια και τα χείλη με το εργαλείο γόμας και να αλλάξετε το στυλ στρώμα επικάλυψης και της αδιαφάνειας στο 15-25% (ρύθμιση μέχρι να νιώσετε η αδιαφάνεια είναι καλή).Προσπαθήστε να θέσει αυτό το στρώμα κάτω από το φως στρώμα τελείες.
Από εδώ και πέρα ​​είναι απλώς προσαρμογή μικρές λεπτομέρειες στην εικόνα σας, προσθέτοντας και τις δικές σας πινελιές λίγο εδώ και εκεί.

Το τελικό αποτέλεσμα

Avatar γραμματοσειράς

Η γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται για την ταινία είναι πολύ παρόμοιοι με αυτούς Πάπυρος (παράθυρα προεπιλογή). Ας δημιουργήσετε εκ νέου το αποτέλεσμα τίτλο:
Εντάξει, μετά που ισχύουν Εξωτερική λάμψη και στυλ στρώμα επικάλυψης Κλίση σε αυτό το επίπεδο:

Δραματική ταινία σαν εφέ

Αυτό το μέρος είναι μόνο για το εξαιρετικό-στυλ. Θα παίζουν με το χρώμα τώρα, ώστε να πάνε Εικόνα> Ρυθμίσεις> Ισορροπία χρωμάτων. Επιλέξτε το κουμπί επιλογής τους ενδιάμεσους τόνους και στα τρία επίπεδα κουτιά χρώμα, εισάγετε αυτές τις τιμές: 46 11 13. Τώρα επιλέξτε το κουμπί επιλογής Στιγμιότυπα και εισάγετε τις τιμές αυτές: 26 16 -10. Και πάλι, μπορείτε να παίξετε γύρω με αυτές τις ρυθμίσεις, αν θέλετε μια διαφορετική ματιά.
Τώρα πρόκειται να προσθέσει κάποιο φωτισμό σε αυτό το στρώμα, έτσι ώστε να πάμε Φίλτρο> Απόδοση> Εφέ φωτισμού και επιλέξτε τις επιλογές, όπως στην παρακάτω εικόνα. Παίξτε για ψάρεμα με τις ρυθμίσεις μέχρι να βρείτε κάτι που σας αρέσει.

Συμπέρασμα

Τέλος, είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε με την ταινία Avatar του χαρακτήρα μας και τη δημιουργία αφίσας σε Photosop. Ελπίζω ότι αυτό το σεμινάριο σας βοηθά να σας οδηγήσουν προς την κατεύθυνση righ! Παρακαλούμε να δημοσιεύσετε μπορείτε Na'vi Avatar εικόνα που κάνατε μετά από αυτό το σεμινάριο, θα ήθελα πολύ να τους δει! Και σας παρακαλώ, αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση, μη διστάσετε να ρωτήσετε, είμαι εδώ για να βοηθήσουμε!
Αποκτήστε την καλύτερη ποιότητα  εκτύπωσης μεγάλης αφίσας  στο  PsPrint.com


http://www.icanbecreative.com 
Δημιουργία αφίσας AVATAR του James Cameron ταινία στο Photoshop Tutorial Δημιουργία αφίσας AVATAR του James Cameron ταινία στο Photoshop Tutorial Reviewed by Unknown on 16:20 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.