Η φοιτήτρια που το βράδυ μεταμορφώνεται σε sexy τραγουδίστρια!!


Όποιος δεν πήγε στο Caramela τις προάλλες, πραγματικά έχασε! Τι έχασε; Μα φυσικά την όμορφη και σέξι Μαρία Λαχανιώτη, η οποία έκανε τους πάντες να... αναστενάξουν μόλις βγήκε στην σκηνή!

Γιατί το κορίτσι έχει και καλή φωνή, και σκηνική παρουσία (χαίρεσαι να τη βλέπεις) και φαίνεται ότι γνωρίζει κι από γυμναστική – για να κάνεις τέτοια ανοίγματα, πρέπει να έχεις χύσει πολύ ιδρώτα στο γυμναστήριο! Θα καταλάβεις παρακάτω το γιατί.

Σε συνέντευξη που έδωσε στο gazzeta.gr η φλογερή κοκκινομάλλα ερωτηθείσα για τους άντρες εξομολογήθηκε πως «Μέχρι τώρα βλέπω μια πολύ θετική αντιμετώπιση από τους άντρες. Τους αρέσει αυτό που κάνω. Από τις γυναίκες έχω δει περίεργους μορφασμούς. Είναι κάτι που περίμενα βέβαια αυτό και είναι μέρος της δουλειάς μου να μην ασχοληθώ μ' αυτό. Θέλω ν' αρέσει αυτό που κάνω σε όσους περισσότερους γίνεται. Δεν μπορεί ν' αρέσει σε όλους, αλλά τι να κάνουμε».

Όσο για τις σπουδές της στην ΑΣΟΕΕ και αν καταφέρνει να τις συνδυάζει με το τραγούδι απάντησε: «Μη νομίζεις ότι έχω παρατήσει την σχολή μου. Πηγαίνω παράλληλα, περνάω τα μαθήματα και πιστεύω ότι του χρόνου θα έχω τελειώσει. Έχει τύχει να πάω κατευθείαν από την σχολή για δουλειά. Μία φορά όμως μόνο. Δεν άντεχα παραπάνω. Δεν πηγαίνω και κάθε μέρα. Πηγαίνω στην εξεταστική μου και για να πάρω σημειώσεις και εργασίες».

Η όμορφη Μαρία όταν ήταν μικρή είχε ασχοληθεί με το μπάλετο, με την ενόργανη γυμναστική και το χάντμπολ. «Δεν ασχολήθηκα ποτέ όμως επαγγελματικά μ' αυτά. Τώρα πηγαίνω συνέχεια γυμναστήριο. Πάντα μου άρεσαν τα σπορ και η γυμναστική»... έτσι εξηγούνται τα εντυπωσιακά χορευτικά και ανοίγματα που κάνει on stage!

Θαυμάστε την!


















supercomments.gr
Η φοιτήτρια που το βράδυ μεταμορφώνεται σε sexy τραγουδίστρια!! Η φοιτήτρια που το βράδυ μεταμορφώνεται σε sexy τραγουδίστρια!! Reviewed by Unknown on 03:00 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.