Νεογέννητο κοριτσάκι "χαιρετάει" τον μπαμπά


Ο μπαμπάς λέει: "Γεια σου, είμαι ο μπαμπάς" και το ηλικίας μόλις 15 λεπτών κοριτσάκι του απαντάει..




http://www.piperies.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.