Έχασε μπάλα στην Ιαπωνία και τη βρήκε στην Αλάσκα!

Έκπληκτος έμεινε ένας 16χρονος Ιάπωνας 
όταν ενημερώθηκε πως βρέθηκε η μπάλα που είχε χάσει πέρυσι, μετά το φονικό τσουνάμι…

Το περίεργο είναι πως η μπάλα βρέθηκε στο νησί Middleton, στην Αλάσκα, κάτι που σημαίνει πως η μπάλα ταξίδεψε όλο τον Ειρηνικό Ωκεανό! Τη μπάλα βρήκε ο 51χρονος David Baxter, με τη Γιαπωνέζα γυναίκα του να διαβάζει το μήνυμα πάνω στη μπάλα και να αναζητά τον ιδιοκτήτη της.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.