Τον σταυρό από το έμβλημά της έχει χάσει ήδη η Μπαρτσελόνα... αφαιρώντας την οριζόντια κόκκινη γραμμή που σχηματίζει τον σταυρό του Αγίου Γεωργίου στη φανέλα της που πωλείται στη Μέση Ανατολή.. egersis2.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου