Το έμβλημά της Μπαρτσελόνα για το Ισλαμ

Τον σταυρό από το έμβλημά της έχει χάσει ήδη η Μπαρτσελόνα... αφαιρώντας την οριζόντια κόκκινη γραμμή που σχηματίζει τον σταυρό του Αγίου Γεωργίου στη φανέλα της που πωλείται στη Μέση Ανατολή..


egersis2.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.