Καντε
κλικ πανω στη φωτογραφια και δειτε τα οσα εγραψε χθες το απογευμα μια
μικρη κοπελα (περιπου 15ετων) στα σκαλοπατια της πλατειας
Συνταγματος.
Απο εμας no comments......
http://wwwaristofanis.blogspot.com
http://elefterifoni.blogspot.com
http://aorata-gegonota.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου