Ο αστυνομικός φορά γυαλιά στα οποία είναι προσαρμοσμένη κάμερα.Ο δρόμος στη φαβέλα είναι σχεδόν έρημος.Ο αστυνομικός μαγνητοσκοπεί τη περιπολία.Και ξαφνικά μια ριπή.Οι τρύπες από τις σφαίρες στο παμπρίζ και οι δύο αστυνομικοί πέφτουν νεκροί μέσα στο αυτοκίνητό τους.
Το βίντεο έδωσε στη δημοσιότητα ένας συνάδελφός τους για να διαμαρτυρηθεί μ΄ αυτό το τρόπο για τις εξευτελιστικές αμοιβές των αστυνομικών που κάθε μέρα περιπολούν στις "εμπόλεμες ζώνες" της Βραζιλίας,θρηνώντας θύματα.
onalert



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου