Το Τζιπ της δεκαετίας!!!


Δεν έχουμε να σχολιάσουμε κάτι. Η φωτογραφία μιλάει από μόνη της… 



Μας θυμίζει το... κάρο του Κίτσου!!!



http://kouzoulo.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.