Ποσα χρονια χρειαζονται για να διαλυθουν στη... θαλασσα?????



 φέτος το καλοκαίρι ας σεβαστύμε τις πανέμορφες ακτέ
ς και θάλασσες μας.....ΟΧΙ σκουπίδια σε θάλασσες και ακτες λοιπόν...!!!!!!!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.