ΠΑΙΓΝΙΔΙ 11 ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ

 

Λοιπόν η διαδικασία είναι απλή. Από τις παρακάτω 20 ερωτήσεις (οι περισσότερες σχετίζονται με αυτά που προβάλλω στο ιστολόγιο μου) διαλέγετε και απαντάτε στις 11 που σας αρέσουν περισσότερο και αυτό γιατί το 11 είναι ο ίσως πιο ...
αγαπημένος μου αριθμός.


1. Ποιο είναι το πραγματικό σας όνομα;

2. Πως καταλήξατε στο ψευδώνυμο που χρησιμοποιείτε;
Από την αγάπη μου για τα δελφινάκια, από μικρή τα αγαπούσα και τα αγαπώ

3. Σε ποια περιοχή της Ελλάδας ή του εξωτερικού μένετε;
Κύπρο

4. Τι σας αρέσει περισσότερο, τα blogs ή το facebook;
Αν και έχω προφίλ στο fb, δε μου άρεσει το fb. Μου αρέσει περισσότερο το blog

5. Ποια είναι η αγαπημένη σας ξένη σειρά;
Το έδειχνε παλιότερα και δεν έχανα επεισόδιο, είναι δύο οι αγαπημένες μου ξένες σειρές, το Fame και το Sunset Beach

6. Ποιο είναι το αγαπημένο σας μουσικό είδος;

7. Ποιο είναι το αγαπημένο σας μουσικό συγκρότημα;

8. Ποια είναι η αγαπημένη σας ξένη κινηματογραφική ταινία μέχρι τώρα για το 2012;

9. Ποιο είναι το αγαπημένο σας video game;

10. Ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο;
Το Αρχοντικό της Λίμνης

11. Τι σας εκφράζει περισσότερο, το άσπρο ή το μαύρο;

12. Ποιο είναι το ringtone που έχετε αυτή τη περίοδο στο κινητό σας;

13. Τι wallpaper έχετε στον υπολογιστή σας;
Ένα καταπράσινο βουνό με λίγα ροζ λουλούδια και έναν μεγάλο καταρράκτη

14. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας ξένος ηθοποιός;
Ορλάντο Μπλουμ

15. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας ξένος σκηνοθέτης;

16. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας comic ήρωας;

17. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων;
Μίνι, Νταίζη, Στρουμφίτα

18. Ποιο είναι το ταξίδι που θα θέλατε να κάνετε;
Θα ήθελα πολύ να πάω στο Παρίσι!

19. Ποια είναι η αγαπημένη σας μέρα της εβδομάδας;
Η Παρασκευή

20. Τι εύχεστε για το μέλλον;
Υγεία μόνο!


http://delfinaki-sunset.blogspot.gr
ΠΑΙΓΝΙΔΙ 11 ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΠΑΙΓΝΙΔΙ 11 ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Reviewed by Unknown on 18:20 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.