Λέει ο ασθενής στο γιατρό του...

Λέει ο ασθενής στο γιατρό του...

- Δηλαδή γιατρέ μόλις βγάλω τον επίδεσμο θα μπορώ να παίζω πιάνο;
- Φυσικά και θα μπορείς, λέει ο γιατρός, τί ερώτηση είναι αυτή;
- Περίεργο, γιατί πριν δεν ήξερα!


misterfun


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.