Έκρυθμη η κατάσταση στον Άγιο Παντελεήμονα.Νέα επεισόδια (Βίντεο)



Nωρίς το βράδυ στην περιοχή έγιναν και πάλι επεισόδια...


Κάποιος ένοικος μιας πολυκατοικίας πέταξε από το μπαλκόνι ένα αβγό κι ένα μπουκάλι με αποτέλεσμα οι συγκεντρωμένοι κάτοικοι να προσπαθούν να "μπουκάρουν"....ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.