Ζούμε σε μια περίοδο που οι νέοι (και όχι μόνο) που αναζητούν εργασία αυξάνονται συνεχώς. Παράλληλα, η χρήση των social media γίνεται ολοένα και πιο συχνή από τους χρήστες του διαδικτύου. Επόμενο είναι λοιπόν, η αναζήτηση εργασίας μέσω των κοινωνικών δικτύων και των online πλατφόρμων να...
αποτελεί πραγματικότητα.
Αλήθεια, είναι όμως τόσο απλά τα πράγματα όσο ακούγονται; Αρκεί μία δημιουργία profile στο LinkedIn, έπειτα η αναζήτηση και τέλος η αποστολή μιας ηλεκτρονικής αίτησης, ή χρειάζεται και κάτι παραπάνω; Η απάντηση μπορεί να δοθεί μέσα από 5 bullet points:
Googlαρε τον εαυτό σου. Δες ποια sites και ποιες εικόνες εμφανίζονται στα πρώτα 10 αποτελέσματα. Είναι κατάλληλα; Υπάρχει περιεχόμενο που θα ήθελες να δει ο μελλοντικός εργοδότης σου; Εαν όχι, μη χάνεις χρόνο. Κάνε ο,τι μπορείς για να αλλάξεις τα sites και να διαγράψεις τις φωτογραφίες που δε σε κολακεύουν ως πιθανό υπάλληλο.
Άλλαξε τις ρυθμίσεις στο Facebook ώστε να βεβαιωθείς ότι αυτά που μοιράζεσαι με τους φίλους σου δεν είναι προσβάσιμα από τους υπόλοιπους χρήστες. Εκτός βέβαια, αν τα καθημερινά σου posts είναι προσεγμένα, και ακόμα καλύτερα έχουν σχέση με τον κλάδο στον οποίο στοχεύεις να εργαστείς.
Εαν σκοπεύεις να ειδικευτείς σε ένα συγκεκριμένο κλάδο, χτίσε το προσωπικό σου brand με τη δημιουργία ενός σχετικού blog, την αποστολή σχετικών tweets και το σχολιασμό σε άρθρα και postings. Στο Twitter κάνε follow χρήστες και μην ξεχνάς να κάνεις retweet ειδήσεις και αναρτήσεις που έχουν άμεση σχέση με το χώρο που σε ενδιαφέρει. Δεν πρέπει να παραμελείς το ότι είναι πολύ σημαντικό τα πάντα να τα κάνεις με επαγγελματισμό. Ο σκοπός σου είναι να βεβαιωθεί ο μελλοντικός σου εργοδότης ότι είσαι γνώστης και λάτρης του τομέα.
Δημιούργησε το profile σου στο LinkedIn. Ακόμα και αν ήδη έχεις, προχώρησε στην εισαγωγή όσων περισσότερων πληροφοριών μπορείς: επαγγελματική εμπειρία, προσόντα, κατορθώματα, ευθύνες κλπ. Η δημοσίευση των σπουδών και των μαθημάτων που έχουν άμεση σχέση με τη θέση που στοχεύεις, είναι επίσης σημαντική. Σιγουρέψου ότι ανέβασες μία σοβαρή φωτογραφία σου και έπειτα συνδέσου με όσους περισσότερους πρώην συναδέλφους και συμφοιτητές μπορείς. Ζήτα τους να σου στείλουν recommendations.
Χρησιμοποίησε το LinkedIn και το Twitter για να συνδεθεις με ανθρώπους της εταιρείας που σε ενδιαφέρει. Εάν για παράδειγμα βρεις μια θέση εργασίας στην εταιρεία «ΑΒΓ», και έχεις παράλληλα γνωστό που έχει συνδεθεί με κάποιον από αυτήν την εταιρεία, ζήτα του να σε κάνει introduce στο LinkedIn. Εάν το αίτημα γίνει δεκτό, επικοινώνησε με το στέλεχος της «ΑΒΓ», ζητώντας του συμβουλές και απόψεις.
Αλήθεια, είναι όμως τόσο απλά τα πράγματα όσο ακούγονται; Αρκεί μία δημιουργία profile στο LinkedIn, έπειτα η αναζήτηση και τέλος η αποστολή μιας ηλεκτρονικής αίτησης, ή χρειάζεται και κάτι παραπάνω; Η απάντηση μπορεί να δοθεί μέσα από 5 bullet points:
Googlαρε τον εαυτό σου. Δες ποια sites και ποιες εικόνες εμφανίζονται στα πρώτα 10 αποτελέσματα. Είναι κατάλληλα; Υπάρχει περιεχόμενο που θα ήθελες να δει ο μελλοντικός εργοδότης σου; Εαν όχι, μη χάνεις χρόνο. Κάνε ο,τι μπορείς για να αλλάξεις τα sites και να διαγράψεις τις φωτογραφίες που δε σε κολακεύουν ως πιθανό υπάλληλο.
Άλλαξε τις ρυθμίσεις στο Facebook ώστε να βεβαιωθείς ότι αυτά που μοιράζεσαι με τους φίλους σου δεν είναι προσβάσιμα από τους υπόλοιπους χρήστες. Εκτός βέβαια, αν τα καθημερινά σου posts είναι προσεγμένα, και ακόμα καλύτερα έχουν σχέση με τον κλάδο στον οποίο στοχεύεις να εργαστείς.
Εαν σκοπεύεις να ειδικευτείς σε ένα συγκεκριμένο κλάδο, χτίσε το προσωπικό σου brand με τη δημιουργία ενός σχετικού blog, την αποστολή σχετικών tweets και το σχολιασμό σε άρθρα και postings. Στο Twitter κάνε follow χρήστες και μην ξεχνάς να κάνεις retweet ειδήσεις και αναρτήσεις που έχουν άμεση σχέση με το χώρο που σε ενδιαφέρει. Δεν πρέπει να παραμελείς το ότι είναι πολύ σημαντικό τα πάντα να τα κάνεις με επαγγελματισμό. Ο σκοπός σου είναι να βεβαιωθεί ο μελλοντικός σου εργοδότης ότι είσαι γνώστης και λάτρης του τομέα.
Δημιούργησε το profile σου στο LinkedIn. Ακόμα και αν ήδη έχεις, προχώρησε στην εισαγωγή όσων περισσότερων πληροφοριών μπορείς: επαγγελματική εμπειρία, προσόντα, κατορθώματα, ευθύνες κλπ. Η δημοσίευση των σπουδών και των μαθημάτων που έχουν άμεση σχέση με τη θέση που στοχεύεις, είναι επίσης σημαντική. Σιγουρέψου ότι ανέβασες μία σοβαρή φωτογραφία σου και έπειτα συνδέσου με όσους περισσότερους πρώην συναδέλφους και συμφοιτητές μπορείς. Ζήτα τους να σου στείλουν recommendations.
Χρησιμοποίησε το LinkedIn και το Twitter για να συνδεθεις με ανθρώπους της εταιρείας που σε ενδιαφέρει. Εάν για παράδειγμα βρεις μια θέση εργασίας στην εταιρεία «ΑΒΓ», και έχεις παράλληλα γνωστό που έχει συνδεθεί με κάποιον από αυτήν την εταιρεία, ζήτα του να σε κάνει introduce στο LinkedIn. Εάν το αίτημα γίνει δεκτό, επικοινώνησε με το στέλεχος της «ΑΒΓ», ζητώντας του συμβουλές και απόψεις.
Χρησιμοποιώντας τα Social Media στην εύρεση εργασίας
Reviewed by junior
on
19:15
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου