
Ένα απίστευτο σκηνικό αντίκρισαν όσοι βρέθηκαν σήμερα στην οδό Κούσκουρα στη Θεσσαλονίκη...
Κάποιοι πέταξαν αυτοκίνητο στον κάδο των αχρήστων (κυριολεκτικά όμως).Φυσικά οι αντιδράσεις όσων το είδαν ήταν απολαυστικές.Γέλιο , γέλιο...και πάλι γέλιο!!!
Δείτε:

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου