Δύο ληστές τράπεζας είχαν το θάρρος να χρησιμοποιήσουν ένα αυτοσχέδιο σχοινί και να πέσουν από το παράθυρο μιας ομοσπονδιακής φυλακής στο Σικάγο που βρισκόταν στον 15ο όροφο κτιρίου. Το κτίριο βρίσκεται στο κέντρο του Σικάγο , λίγα τετράγωνα μακριά από το ομοσπονδιακό δικαστήριο. Παρόλα αυτά , οι άνδρες κατάφεραν να διαφύγουν χωρίς κανένας να τους δει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου