
Στο ΑΤ Ξάνθης έχει προσαχθεί εδώ και λίγη ώρα ένας 35χρονος και ανακρίνεται για τον φόνο της 33χρονης.Πρόκειται για ...το ίδιο άτομο που σας αναφέραμε πριν λίγο,αποτυπώματα του οποίου βρέθηκαν στο σημείο της δολοφονίας,Έναν σεσημασμένο κακοποιό ,ο οποίος έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για βιασμό.Σύμφωνα με πληροφορίες το συγκεκριμένο άτομο αντιμετωπίζει και ψυχολογικά προβλήματα ενώ δεν έχει παραδεχτεί μέχρι ώρας την πράξη του.
http://planet-greece.blogspot.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου