«Ντοκουμέντα»από την παιδική ηλικία...
ενός από τους συμπαρουσιαστές του είχε στο κινητό του και μοιράστηκε με τους τηλεθεατές ο Αντώνης Κανάκης.
O Αντώνης Κανάκης έδειξε στο κοινό την φωτογραφία από το δημοτικό του Χρήστου Κιούση που έτυχε να έχει στο κινητό του. Την ίδια ώρα που ο τελευταίος τον «παρακαλούσε» να μην το κάνει.
http://frappedoupoli.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου