Μια ακόμη επιτυχία σημείωσε η Δίωξη Ναρκωτικών στην Ήπειρο, η οποία χθες...
κατέσχεσε στο Ασπροκκλήσι Θεσπρωτίας 146 κιλά χασίς!
Όπως έγινε γνωστό, συνελήφθησαν ένας 44Άχρονος Έλληνας, καθώς και 2 Αλβανοί, ηλικίας 32 και 35 ετών αντίστοιχα, που επέβαιναν σε Ι.Χ., γιατί σε έλεγχο που έγινε στο όχημα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 123 δέματα, που περιείχαν συνολικά 146 κιλά και 308 γραμμάρια χασίς.
http://ksipnistere.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου