μάθημα στους γείτονες που τους...
έπαιρναν τη θέση στο χώρο στάθμευσης της πολυκατοικίας: έβαλαν ένα αυτοκινητάκι-παιχνίδι για όσο διάστημα η θέση παρέμενε κενή.
Μάλιστα, πάνω στο αυτοκινητάκι έβαλαν και την εξής επιγραφή:
«Μην το μετακινήσετε. Ο χώρος ανήκει σε διαμέρισμα, πληρώνουμε νοίκι για αυτή τη θέση και θα τη χρησιμοποιούμε για όποιο όχημα θέλουμε». thestival.gr
Τη φωτογραφία τράβηξε περαστικός
http://planet-greece.blogspot.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου