Το ζήτημα είναι τι είδους τέχνη είναι αυτή. Και γιατί να έχει διαφορά ένα αντίστοιχο δακτυλίδι ενός κανίβαλου από αυτό του "καλλιτέχνη" Ρεχτ...
Μήπως καμια φορά η "τέχνη" ορισμένων είναι γνώρισμα κοινωνικής παρακμής;
Iδού το "κόσμημα" με τις τριχούλες του επάνω..
http://www.defencenet.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου