Τρόμος για γυναίκα σε πάρκινγκ στα χέρια μουγγών ληστών!


Η άτυχη γυναίκα μόλις είχε σχολάσει και πήγε στο πάρκινγκ για να πάρει το αυτοκίνητό της.. Εκεί όμως είχαν στρατοπεδεύσει οι ληστές...

Τρόμος χθες το βράδυ (21-02-2013) στην 'Εμπαρο της Βιάννου, έξω από τον Γυνακείο Συνεταιρισμό, όταν άγνωστοι επιτέθηκαν σε 41χρονη εργαζόμενη στο πρατήριο του Συνεταιρισμού. Η επίθεση των δύο ανδρών, εκ των οποίων ο ένας φορούσε την κουκούλα του φούτερ και ο άλλος όχι, έγινε στο πάρκινγκ του συνεταιρισμού, στις 21:00 περίπου, την ώρα που σχολούσε η γυναίκα.

Οι δράστες, χωρίς να πουν κουβέντα, και χωρίς να οπλοφορούν, της άρπαξαν την τσάντα προκαλώντας στη γυναίκα και κάποιες εκδορές, όταν αυτή αντιστάθηκε. Προφανώς πίστευαν ότι η τσάντα θα περιείχε τα χρήματα του πρατηρίου, όμως αντ' αυτού βρήκαν μόλις 50 ευρώ.

Οι άνδρες εξαφανίστηκαν πεζοί, ενώ λίγο αργότερα η τσάντα βρέθηκε, χωρίς φυσικά τα χρήματα. Σύμφωνα με το cretalive.gr, η γυναίκα υπέστη τέτοιο σοκ, που δεν είναι σε θέση να περιγράψει τα χαρακτηριστικά του προσώπου του δράστη που δεν φορούσε κουκούλα.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.