Ο Μπάμπης Στόκας ήταν καλεσμένος στην εκπομπή του MEGA "Πρωινό Mou" και εξήγησε τους λόγους που το συγκρότημα Πυξ Λαξ, στο οποίο συμμετείχε, διαλύθηκε.«Δεν τσακωθήκαμε ποτέ. Νιώσαμε ότι είχαν αρχίσει να μας βαριούνται» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "Πρωινό Mou":
clopyandpastehttp://in-fo-stires.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου