1821: Ο ξεσηκωμός του Γένους!!!Ντοκιμαντέρ


1821: Αγώνας για τη Λευτεριά των Ελλήνων από τον τουρκικό ζυγό.
Μετά την δολοφονία του Ρήγα Βελεστινλή, το δύσκολο έργο αναλαμβάνει να συνεχίσει το 1821 στην Οδησσό η Φιλική Εταιρεία. Η αντίδραση των Τούρκων στην Επανάσταση είναι έντονη, αλλά ο αριθμός των ηρώων και των μαρτύρων καταδεικνύει ότι η Επανάσταση έχει χαρακτήρα ενθνικοαπελευθερωτικό...


Ντοκιμαντέρ του NATIONAL GEOGRAPHIC.







http://el-foni.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.