Ο Ασκληπιός ανάσταινε τόσο πολλούς νεκρούς, που το βασίλειο του Άδη άδειασε, αφού κανείς δεν πέθαινε. Ο Άδης, που δεν είχε πια υπηκόους, διαμαρτυρήθηκε στον αδερφό του το Δία και ο Δίας έριξε έναν κεραυνό και σκότωσε τον Ασκληπιό..Έτσι λέει η Μυθολογία και δύο εκδοχές υπάρχουν; Ή η Μυθολογία λέει παραμύθια, ή ο Ασκληπιός ανάσταινε νεκρούς πραγματικά. Η λογική μου λέει ότι , αν ο Ασκληπιός , γιατί δεν ανασταίνουν και οι γιατροί νεκρούς σήμερα;
Που πήγε αυτή η γνώση της αρχαιότητας; Οι μυθολογικές πηγές όμως επιμένουν. Η Μυθολογία αναφέρει και ονόματα, και λέει ότι από τον Ασκληπιό είχε αναστηθεί ο Λυκούργος, ο Καπανεύς ,ο Τυνδάρεως ,ο Ιππόλυτος και άλλοι. Ο Μύθος, σε παραλλαγές , μας λέει ότι ο Ασκληπιός ανάστησε και τον Γλαύκο το γιο του βασιλιά της Κρήτης . Ένας Μύθος για τη νεκρανάστση του Γλαύκου, ήταν γραφτό να ικανοποιήσει τη λογική μου και να δώσει απάντηση στο ερώτημά μου: Ανάσταινε στ’ αλήθεια νεκρούς ο Ασκληπιός; Το κουβάρι άρχισε να ξετυλίγεται. Η Μυθολογία λέει ότι ο Γλαύκος ήταν γιος του βασιλιά της Κνωσσού Μίνωα και της Πασσιφάης. Ζούσε με τους γονείς του στα πολυτελή και δαιδαλώδη ανάκτορα της Κνωσού, στην Κρήτη. Κάποια μέρα που έπαιζε στις αίθουσες του παλατιού, κυνήγησε ένα ποντίκι και χάθηκε. Ο πατέρας του και η μάνα του τον αναζήτησαν και δεν τον βρήκαν πουθενά. Τελικά το παιδί βρέθηκε πνιγμένο μέσα σε ένα πιθάρι γεμάτο με μέλι. Οι Κρήτες, έλεγαν, ότι το παιδί το ανάστησε ο Ασκληπιός χρησιμοποιώντας « ορισμένο» βότανο που του έδειξε ένα φίδι πάνω σε έναν τάφο.
Διαβάζοντας το Μύθο ,στην αρχή άρχισα να αναζητώ το « ορισμένο» βότανο που χρησιμοποίησε ο Ασκληπιός για να αναστήσει τον Γλαύκο και η αναζήτηση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να γνωρίσω σπουδαία φυτά ως φάρμακα , αλλά είχε και ως αποτέλεσμα να στραφεί η σκέψη μου στο φίδι, αφού στις περισσότερες παραλλαγές του Μύθου, το φίδι ήταν αυτό που έφερε το βότανο που νεκρανάσταινε. Το φίδι ήταν σύμβολο του Ασκληπιού, από την εποχή που ανάστησε τον Γλαύκο με το βότανο το οποίο του υπέδειξε το φίδι. Μια άλλη εκδοχή της ανάστασης του Γλαύκου, και της καθιέρωσης του φιδιού ως σύμβολο του Ασκληπιού, μας δίνει ο συγγραφέας-λαογράφος Γιώργος Λεκάκης , ο οποίος μας λέει: «Το φίδι δεν καθιερώθηκε τυχαίως ως σύμβολο της Ιατρικής και βοηθός του Ασκληπιού, στην Επίδαυρο. Υπάρχει μια ιστορία πίσω από κάθε γεγονός. Όταν ο Μίνωας από την Κρήτη έστειλε τον αγαπημένο νεαρό γιο του, Γλαύκο, νεκρό στο ασκληπιείο της Επιδαύρου, όταν ακόμη αρχιεράτευε ο ίδιος ο Ασκληπιός, ο ισόθεος κλείσθηκε με τον νεαρό νεκρό πρίγκιπα στο άβατον για να τον αναστήσει. Παρατήρησε, ότι στην βακτηρία (ή κατ’ άλλους ρόπαλο) στο οποίο στηριζόταν, άρχισε να τυλίγεται ένα φίδι και να ανέρχεται. Ο Ασκληπιός κτύπησε και σκότωσε το ερπετό. Τότε έκπληκτος είδε την εξής σκηνή: Ένα άλλο φίδι πλησίασε τον σκοτωμένο όφι, τον δάγκωσε και τον ανέστησε! Ο Ασκληπιός σκέφτηκε τότε πως η Φύση του έδωσε τη λύση: Ήταν το δηλητήριο του φιδιού! Ο Ασκληπιός αμέσως πήρε το φαρμάκι και το έκαμε φάρμακο. Παρασκεύασε με το δηλητήριο μια ουσία, την οποία έδωσε μετά στον νεκρό Γλαύκο και τον ανέστησε!.. Έκτοτε το φίδι έγινε σύντροφος του Ασκληπιού… Ο Γλαύκος επέστρεψε ζωντανός στην Κρήτη κι εμφανίσθηκε στον έκπληκτο πατέρα του προς δόξαν του Ασκληπιού…»
Tα διάβαζα αυτά και η λογική μου επέμενε: Είναι δυνατόν να νεκρανάσταινε ο Ασκληπιός πραγματικά ή η Μυθολογία λέει παραμύθια; Δεν ξέρω αν πιστεύετε ότι ο Ασκληπιός μπόρεσε να νεκραναστήσει τον Γλαύκο που είχε πνιγεί στο μέλι, όπως λέει η Μυθολογία, αλλά εγώ σήμερα ,πιστεύω πως, ναι! Μην παραξενεύεστε, και μην νομίζετε ότι έχω παρανοήσει από την πολλή αγάπη μου στη Μυθολογία και την πίστη μου στη σοφία που κρύβει! Ναι, το πιστεύω ότι ο Ασκληπιός ανάστησε το παιδί που είχε πνιγεί, και με βοήθησε , να το πιστεύω αυτό, η άλλη μεγάλη αγάπη μου, η Ομοιοπαθητική! Σκέφτηκα ότι το φίδι σε διάφορες Μύθους νεκρανάστασης έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Σκέφτηκα επίσης, ότι έχασε πολύ χρόνο ο Μίνωας ώσπου να βρει το παιδί , σύμφωνα με το Μύθο. Έψαχνε μαζί με την Πασιφάη, να βρει το Γλαύκο σε ένα τεράστιο παλάτι με δαιδαλώδη κατασκευή και ασφαλώς αυτό τους πήρε πολύ χρόνο. Και μετά, μέχρι να πάρουν τη συμβολή του μαντείου των Δελφών, μέχρι να το πάνε στην Επίδαυρο στον Ασκληπιό, πέρασε αρκετός χρόνος. Πως να αντέξει τόσες μέρες ένα πτώμα; Σκέφτηκα λοιπόν: μήπως το παιδί δεν είχε πεθάνει ; Μήπως το παιδί είχε αυτό που λέμε: νεκροφάνεια; Θυμήθηκα ότι στο REPERTORY SYΝTHESIS της Ομοιοπαθητικής ,υπάρχει το σύμπτωμα : φαινομενικός θάνατος. Ανέτρεξα στη σχετική σελίδα και ανάμεσα στα φάρμακα που έχει εκεί για το σύμπτωμα του φαινομενικού θανάτου βρήκα και ένα φάρμακο που παρασκευάζεται από φίδι, τον Κρoταλία (Crotalus horridus)!
Χαμογέλασα. Αυτό το φίδι, σκέφτηκα γιατρεύει φαινομενικό θάνατο! Λες να εννοεί αυτό ο Μύθος; Σκεπτόμενη ότι ο Γλαύκος υποτίθεται ότι πνίγηκε σε ένα υγρό, το μέλι, χάρηκα που είδα ότι παρακάτω, είχε στο REPERTORY και το σύμπτωμα : «φαινομενικός θάνατος από πνιγμό σε υγρό». Φανταστείτε πως αισθάνθηκα όταν είδα ότι το σύμπτωμα : «φαινομενικός θάνατος από πνιγμό σε υγρό», το θεραπεύει μόνο ένα φάρμακο και το φάρμακο αυτό, παρασκευάζεται από το δηλητήριο ενός άλλου φιδιού που είναι πολύ γνωστό στους Ομοιοπαθητικούς!!! Το φίδι αυτό είναι η Λάχεσις. (LACHESIS MUTA).
Ενθουσιάστηκα με την ανακάλυψή μου! Όμως, ο ενθουσιασμός μου κόπασε όταν σκέφτηκα ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε ούτε το φίδι Λάχεσις , ούτε τον Κροταλία! Πού βρήκε άραγε αυτά τα φίδια ο Ασκληπιός στην αρχαία Ελλάδα για να θεραπεύσει φαινομενικό θάνατο; Και τότε πρόσεξα ότι είχε μια παραπομπή στο Repertory , που έλεγε ότι σε άλλο κεφάλαιο υπήρχαν τα φάρμακα που έχουν θεραπεύσει: «φαινομενικό θάνατο από ασφυξία». Σκέφτηκα ότι ο πνιγμός προέρχεται από ασφυξία, και πήγα στη σελίδα που μας παραπέμπει! Περιττό να σας πω πως αισθάνθηκα όταν ανάμεσα στα άλλα φάρμακα, βρήκα και το φάρμακο :VIPERA !
Ο ενθουσιασμός μου επανήλθε , αυξημένος, γιατί η Vipera , είναι φίδι που το βρίσκουμε σε πολλές περιοχές της χώρας μας και μάλιστα το μόνο δηλητηριώδες φίδι στην Ελλάδα ! Είναι η οχιά! Vipera berus λέγεται το φάρμακο που θεραπεύει αυτό το σύμπτωμα και παρασκευάζεται από το δηλητηριώδες φίδι που βρίσκουμε στη χώρα μας, με είναι το όνομα: Αστρίτης. Εκεί που ο ενθουσιασμός μου έγινε έκπληξη, ήταν είδα ότι όταν πιο κάτω στο Repertory γράφει ότι το φάρμακο VIPERA BERUS. Θεραπεύει φαινομενικό θάνατο από ασφυξία, σε παιδιά!!!!!
Να λοιπόν, που ο Μύθος λέει αλήθεια! Ο Ασκληπιός μπορούσε να αναστήσει νεκρούς από φαινομενικό θάνατο! Μπορούσε, αν χρησιμοποιούσε το δηλητήριο του φιδιού που υπάρχει στην Ελλάδα, το δηλητήριο της Οχιάς ως ομοιοπαθητικό φάρμακο.
Έτσι η λογική μου ικανοποιήθηκε. Η Μυθολογία δεν λέει παραμύθια! Ο Ασκληπιός ανάσταινε «νεκρούς» με φάρμακο από Οχιά.
Ανάστησε τόσο πολλούς νεκρούς ο Ασκληπιός, λέει η Μυθολογία, ώστε ο Άδης διαμαρτυρήθηκε στον Δία και ο Δίας έριξε έναν κεραυνό και σκότωσε τον θεό της Ιατρικής ! Έτσι πέθανε ο Ασκληπιός , που ο Όμηρος τον αναφέρει ως σπουδαίο Ιατρό και όχι ως θεό. Θεό τον έκαναν αυτοί που θεράπευαν στα ασκληπιεία οι οποίοι θεράπευαν μεν, θησαύριζαν δε, αφού για να θεραπεύσουν πληρώνονταν αδρά από τους ασθενείς. Όποιος δεν πλήρωνε , θεραπεία δεν έβλεπε. Φανταστείτε, όπως γράφει σε μια αναθηματική στήλη που βρέθηκε στο ασκληπιείο της Επιδαύρου, ένας ασθενής που δεν έβλεπε, πήγε εκεί για να θεραπευτεί, ο Ασκληπιός τον θεράπευσε , αλλά δεν πλήρωσε όσα τους είχαν ζητήσει και αυτοί οι ιατροί που τον θεράπευσαν , τον ξανατύφλωσαν προς τιμωρία δική του και παραδειγματισμό των άλλων , για να αναλογιστούν πως δεν θα τους κάνουν καλά οι ιατροί , αν δεν πληρώσουν . Η Μυθολογία μας δίνει και μια άλλη εκδοχή του θανάτου του Ασκληπιού: μας λέει ότι ο Ασκληπιός ανάσταινε νεκρούς, αλλά επειδή το είχε μονοπώλιο , εκμεταλλεύτηκε την ικανότητά του αυτή και θησαύριζε . Ο Δίας τον τιμώρησε . Τον σκότωσε με έναν κεραυνό! Λέτε η Μυθολογία να λέει παραμύθια; Είναι δυνατόν να θησαυρίζει ένας γιατρός από τον πόνο των ανθρώπων; Αν ο Δίας ερχόταν σήμερα στη Γη ή έβλεπε από ψηλά τους σημερινούς γιατρούς ……….Η απάντηση δική σας. Εγώ απλά ήθελα να απαντήσω στο ερώτημα: Ανάσταινε νεκρούς ο Ασκληπιός ή η Μυθολογία λέει παραμύθια;
Το είδαμε εδώ
http://www.to-parakseno.gr
Ανάσταινε νεκρούς ο Ασκληπιός;??
Reviewed by Unknown
on
15:00
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου