Στην Ιαπωνία τους στήνουν αγάλματα, στην Αγγλία αρχίζουν Αρχαιοελληνικά από το δημοτικό, εμείς καταργούμε την Γλώσσα μας και... προδίδουμε αυτούς που οι άλλοι τιμούν.Ως πότε θα κυριαρχεί ο κομπλεξισμός ορισμένων Ελληνοφοβικών σε αυτή τη χώρα; ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου