Τραγικό σχόλιο από τον Άδωνι Γεωργιάδη για το χαμό των φοιτητών...!!!


«Αποτέλεσμα πολιτικής είναι που πήραν την ψησταριά και την έβαλαν μέσα;» αναρωτήθηκε μέσω twitter ο Άδωνις Γεωργιάδης σχολιάζοντας τον θάνατο των δύο σπουδαστών στην Λάρισα.


Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας με το σχόλιο αυτό προκάλεσε δεκάδες επικριτικές απαντήσεις στα κοινωνικά δίκτυα.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.