
Αγριεύουν τα πράγματα… Όλο και περισσότεροι επικαλούνται τον Τσάβεζ (των ΕΔ ήταν και αυτός).
«ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ.ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ , ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟΙ,ΜΑΣ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΑΛΛΑ
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ ΤΑ ΣΠΛΑΓΧΝΑ.»
http://www.triklopodia.grhttp://lougantina.blogspot.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου