Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ότι το νερό θα ήταν τόσο τρομακτικό;
Τα "τερατάκια" που βλέπεις στην φωτογραφία ζουν καθημερινά μέσα στο ποτήρι νερό που πίνουμε και για να είμαστε ακριβείς, φωτογραφήθηκαν και βιντεοσκοπήθηκαν μέσα από ένα ειδικό μικροσκόπιο, μέσα σε μια σταγόνα νερό!
Αν θες μπορείς να ...απολαύσεις και το βίντεο
http://www.antexeistinalitheia.gr
www.anexigita.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου