Η ανάπτυξη που μας υποσχέθηκαν. Η αγγελία που κάνει τον γύρο του διαδικτύου.!!!





Η τραγική εικόνα που επικρατεί στον εργασιακό χώρο όπως απεικονίζεται γλαφυρά σε μια αγγελία.

Άραγε αυτό εννοούσαν οι “σωτήρες” μας, όταν μας υπόσχονταν ανάπτυξη;;;



http://www.diaforetiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.