Η τραγική εικόνα που επικρατεί στον εργασιακό χώρο όπως απεικονίζεται γλαφυρά σε μια αγγελία.Άραγε αυτό εννοούσαν οι “σωτήρες” μας, όταν μας υπόσχονταν ανάπτυξη;;;http://www.diaforetiko.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου